تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 16:57
152 بازدید
کد خبر : 5278

خودکشی نوجوان ۱۱ ساله در دهدشت+جزئیات

خودکشی نوجوان ۱۱ ساله در دهدشت+جزئیات

آفتاب زاگرس؛”سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی پسر بچه ۱۱ ساله‌ای در شهر دهدشت مرکز این شهرستان خبر داد.سید حمزه محقق زاده گفت: متاسفانه چند روز پیش، پسر بچه ۱۱ ساله ای که بنظرم کلاس ششم ابتدایی بود در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با استفاده از طناب دار دست به

آفتاب زاگرس؛”سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی پسر بچه ۱۱ ساله‌ای در شهر دهدشت مرکز این شهرستان خبر داد.سید حمزه محقق زاده گفت: متاسفانه چند روز پیش، پسر بچه ۱۱ ساله ای که بنظرم کلاس ششم ابتدایی بود در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با استفاده از طناب دار دست به خودکشی زد.

وی با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تلخ در شهر دهدشت، اظهار داشت: جسد این پسر بچه ۱۱ ساله تحویل خانواده گردید و روز بیست و یکم بهمن ماه در قبرستان آقامیر این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از ایلنا ، این پسر بچه ۱۱ ساله دهدشتی حدود چهار روز پیش در محله جابر واقع در خیابان شهید مفتح جنوبی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه دست به خودکشی زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122