تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 17:58
311 بازدید
کد خبر : 5402

پایان عدل هاشمی پور

پایان عدل هاشمی پور

آفتاب زاگرس،رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فرد جدیدی برای انتخابات ۱۱ اسفند استان تایید صلاحیت نشد. و سردار عدل هاشمی پور تایید نشده است . سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان فراهم شده است. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و

آفتاب زاگرس،رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فرد جدیدی برای انتخابات ۱۱ اسفند استان تایید صلاحیت نشد. و سردار عدل هاشمی پور تایید نشده است . سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان فراهم شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ فرد جدیدی در استان تایید نشد و حتی برخی ها انصراف دادند که نامزدهای انتخابات مجلس از ۱۲۷ به ۱۰۴نفر کاهش یافت.
وی بیان کرد: تمام تلاش را کردیم که امنیت و سلامت انتخابات تامین شود چینش نیروها طوری است که همه کاندیدها در شعب اخذ رای نماینده دارند و ناظر و بازرس در شعب حضور دارند.وی بیان کرد:در هر شعبه اخذ رای سه تا پنج ناظر حضور دارد که یکی ناظر مسول، دیگری ناظر که بر عملکرد کاربر نظارت دارد.
هاشمی با تاکید بر اینکه انتخابات در سلامت و امنیت برگزار می‌شود، گفت: شائبه وارد کردن کد ملی به شعب اخذ رای وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه ۱۱ نفر حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند بیان کرد: آقای سید ناصر حسینی نماینده فعلی گچساران و باشت در مجلس حوزه انتخابیه خود را به آبادان تغییر داد.
وی بیان کرد: ۵۲۰ هزار نفر در استان واجد شرایط در انتخابات ۱۱ اسفند هستند که بیش از ۳۰ هزار نفر رای اولی هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122