تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 0:40
324 بازدید
کد خبر : 5460

شروع دلاویز از چمن سبز “سرآبننیز” برای صندلی سبز “بهارستان/یکدست شدن تاریخی اصولگرایان برای شکست تاجگردون/ دلاویز و جعفری با نطق آتشین پاسخ تاجگردون را دادند

شروع دلاویز از چمن سبز “سرآبننیز” برای صندلی سبز “بهارستان/یکدست شدن تاریخی اصولگرایان برای شکست تاجگردون/ دلاویز و جعفری با نطق آتشین پاسخ تاجگردون را دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، ظهر امروز نطق انتخاباتی ساسان دلاویز در شهرستان گچساران برگزار شد. دلاویز با بیان اینکه تفکری انحصاری اجازه رشد را از بچه‌های این دو شهرستان گرفت، اظهار کرد: اجازه دهید از این لحظه‌ای با وجود حماسه‌ای که خلق کردید خود را برنده این انتخابات اعلام کنیم. وی بیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، ظهر امروز نطق انتخاباتی ساسان دلاویز در شهرستان گچساران برگزار شد. دلاویز با بیان اینکه تفکری انحصاری اجازه رشد را از بچه‌های این دو شهرستان گرفت، اظهار کرد: اجازه دهید از این لحظه‌ای با وجود حماسه‌ای که خلق کردید خود را برنده این انتخابات اعلام کنیم.

وی بیان کرد: این وحدت حول محور دلاویز نیست بلکه حول محور الله و حسبی الله است. افتخار می‌کنم به اینکه به عنوان جوانی که از دیار پرورش یافته و در عرصه ملی حضور داشتم آمده‌ام تا خدمت صادقانه و بی‌منتی را به دیارم ارائه کنم.
این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت با اشاره به سوابق اجرایی خود در کشور تصریح کرد: این حضور و تجارب در سطوح ملی همه دولتمردان در تراز اول کشور تجاربی به دست آوردیم تا وارد عرصه انتخابات شویم.
دلاویز عنوان کرد: در گچساران و باشت در ۴۵ سال گذشته یک جریان و تفکری از عمد اجازه رشد به هیچ جوان گچسارانی و باشتی نمی‌داد و مانع رشد جوانان خلاق و نخبه نیز شده‌اند.

وی گفت: ما این‌ها را حس کردیم و وارد عرصه شدیم تا این خط را شکسته و به انحصار ۴۵ ساله آن‌ها خاتمه دهیم.
این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: با عنایت الهی و اعتقاد به حسبی الله داشتیم شاهد استقبال پر شکوه مردم از حضور بودیم و این ترس را به جبهه دشمن انداخت.
دلاویز بیان کرد: نیرو‌های انقلابی من را به عنوان نماینده خود معرفی کردند، امروز به عنوان جوان انقلابی تکلیف دیدم با شرایطی که به هر دلیلی در کشور نارضایتی و برخی مشکلات معیشتی وجود دارد، که همین آقایان باعث آن شدند تکلیف خود می‌دانیم وارد کار شده و اعتماد به نظام را بالا ببریم.
وی افزود: فیلم یکی از برادران را دیدم که نگاه تحقیرآمیز وی به بانوان را نشان می‌داد و ناراحت شدم و عنوان کرده بود زنان کجا و این مجالس کجا و شوهرانتان چرا اجازه می‌دهند حضور داشته باشید.
دلاویز اظهار کرد: من می‌گویم زنان و دختران عزیز از کنج خانه‌هایتان بیرون بیاید و در جامعه اسلامی رشد و شکوفایی را رقم بزنید، تنها کاندیدایی بودم که با برنامه وارد شدم و برنامه را برای ۴ سال پیش‌بینی کرده‌ام.
وی ادامه داد: در یک سال نمایندگی مابه اندازه کل ۸ سال نمایندگی آقایان برنامه خواهیم داشت، آقایان گفتند از هر ۵ کارخانه بزرگ یکی از آن‌ها در گچساران و باشت خواهد بود ما که ندیدیم.
دلاویز اضافه کرد: در ۱۱ اسفند باید پای کار باشیم و با حضور با شکوه خود فضایی مثال زدنی را رقم بزنید.
وی گفت: این مرزبندی‌های باوی، قشقایی و بویداحمد گرمسیری باعث شده وضعیت نابسمانی را در ۴۵ سال گذشته داشته باشیم، همه ما با وحدت در کنار هم برای توسعه منطقه و حول محور حسبی الله ایجاد شده است.
دلاویز ادامه داد: شاهد بودیم در روز‌های گذشته نسبت به شهردار جوان و نخبه از ایل بزرگ قشقایی فردی مطالبی را مطرح کرد که جسارت بود، به وی و ایل قشقایی.

وی گفت: می‌توانم بگویم شهردار دوگنبدان با شایستگی در حال خدمت به شهر است، عزیزی هر موضوعی را که منافع خانوادگی و شخصی وی می‌باشد ورود پیدا کرده و آن را عنوان می‌کند، باید از رضا قشقایی و مسعود ظفری شهردار فعلی و سابق دوگنبدان تقدیر کنم.
وی گفت:‌امیدواریم با پیروزی در انتخابات شاهد حضور و خیزش نخبگان در سطوح ملی باشیم.
دلاویز ادامه داد: اگر می‌خواهید در مسیر زندگی به دیواری تکیه بدید، به دیوار خدا تکیه دهید به چیز‌های ضعیف مانند خانه عنکبوت تکیه ندهید زیرا به راحتی با هر بادی فرو می‌ریزد.

در انتخابات اخیر برخی که نمی‌دانند اسلام را با س یا ص می‌نویسند به من‌اتهام دریافت پول بابت این اتحاد را زدند
علیمراد جعفری در برنامه نطق انتخاباتی ساسان دلاویز، اظهار کرد: افتخارم این است با شهید مظلوم بهشتی و باهنر ارتباط تشکیلاتی داشتم و بعد از این شهیدان بزرگوار نیز در کنار دیگر بزرکان به کار خود ادامه دادم.
وی گفت: هیچ گاه دنبال سهم خواهی و اینکه خود را به صورت تشریفاتی مطرح کنم، نبودم.
نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگاه لازم بود از حق خود برای کشور عبور کنیم و آبرو بگذاریم اینکار را انجام دادیم.

جعفری عنوان کرد: متأسفانه در انتخابات اخیر برخی افراد که نمی‌دانند اسلام را با “ص ” می‌نویسند یا ” س ” گفتند، علیمراد جعفری بابت این اتحاد و وحدت پول گرفته است.
وی گفت: اگر بخواستم اینگونه باشم والله همه این‌ها را در جیب چپم می‌گذاشتم، در زمانی که در مجلس بودم اگر می‌خواستم به دنبال ارتباطات‌فامیلی باشم همه این‌ها را در جیب کوچکم می‌گذاشتم.
جعفری خاطرنشان کرد: الان که بحث وحدت مطرح است و نشان دادیم که در خطرات پیشگام و در منافع پس گام هستیم، می‌آئید جعفری را متهم می‌کنید، برای شما متأسف هستم.

وی افزود: از حق خودم و بسیاری از نیرو‌هایم گذشتم تا به این وحدت برسیم، ما نشان دادیم مرد عمل هستیم و برنامه داریم و حداکثر استفاده را از وقت خواهیم کرد.
جعفری بیان کرد: یک سری پروژه‌های بزرگ در زمان من تصویب و پیگیری شد، از دکتر دلاویز می‌خواهم همین امروز برنامه‌های خود را به مردم ارائه کند، تا بدانند ما دیمی عمل نمی‌کنیم و هدف داریم تا این شهر را از این وضعیت نجات دهیم.
وی اظهار کرد: با شناختی که از ساسان دلاویز دارم وی فردی است برنامه ریز و هدفمند و دارای فکری تحول خواه، ما به دنبال این تحول هستیم و کارنامه درخشان را به مردم نشان خواهیم داد.
این کاندید اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد: دلاویز فردی است پیگیر و می‌توانند اقدامات خوبی را در راستای توسعه منطقه انجام دهد.
جعفری بیان کرد.
وی کفت: همه باهم در روز ۱۱ اسفند در پای صتدوق‌های رای حضوری گسترده خواهین داشت و با انتخاب درست و بجا خود ساسان دلاویز را راهی بهارستان خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122