تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 12:46
207 بازدید
کد خبر : 5592

نتایج انتخابات در خوزستان اعلام شد/در حال بروز رسانی

نتایج انتخابات در خوزستان اعلام شد/در حال بروز رسانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس،نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان اعلام شد. بنا بر اعلام ستاد انتخابات خوزستان در حوزه انتخابیه آبادان، جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد و جواد سعدون زاده، صادق کمالی، سید محمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس،نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان اعلام شد.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات خوزستان در حوزه انتخابیه آبادان، جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد و جواد سعدون زاده، صادق کمالی، سید محمد مولوی و سید امین موسوی هم از حوزه آبادان به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه شوش و کرخه محمد کعب عمیر با کسب ۳۴ هزار و ۱۱۷ رای از مجموع ۹۶ هزار و ۱۹۶ رای صحیح منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه شد.

در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری محمدطلا مظلومی با کسب ۳۴.۷ درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعیین شد. کل آرای کسب شده در این دوره از انتخابات در حوزه بهبهان و آغاجاری ۷۷ هزار و ۱۹۴ رای بوده است.

با اعلام فرمانداری، هاشم خنفری با ۲۷ هزار و ۷۰۳ از سوی مردم این شهر به عنوان منتخب شادگان راهی بهارستان شد.

به گفته فرماندار ایذه فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی با کسب ۵۰ هزار و ۳۸۳ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

براساس این گزارش و به گفته فرماندار دزفول، عباس پاپی زاده به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان دزفول انتخاب و با آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد شد.

به گزارش آفتاب زاگرس، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار شد.

استان خوزستان دارای ۱۸ کرسی از ۱۴ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز ۶ عضو دارد.

براساس این گزارش فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح ۱۱ اسفند شروع شده بود. واجدین شرایط رای دادن در خوزستان بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار نفر اعلام شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122