تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 16:53
134 بازدید
کد خبر : 5854

کشته شدن ۲جوان در قبرستان شرف آباد یاسوج هولناک و ناراحت کننده است

کشته شدن ۲جوان در قبرستان شرف آباد یاسوج هولناک و ناراحت کننده است

آفتاب زاگرس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نمار جمعه حادثه تیراندازی روز گذشته در مکان شلوغی مانند آرامستان شرف آباد شهر یاسوج را یادآور شد و تاکید کرد: این حادثه و کشته شدن ۲ جوان امری هولناک و ناراحت کننده است. امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مردم مومن

آفتاب زاگرس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نمار جمعه حادثه تیراندازی روز گذشته در مکان شلوغی مانند آرامستان شرف آباد شهر یاسوج را یادآور شد و تاکید کرد: این حادثه و کشته شدن ۲ جوان امری هولناک و ناراحت کننده است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مردم مومن و همه ملت‌های آزاده و مسلمان باید با صلابت تر و عزمی راسخ و با همبستگی در روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه خود جنایات‌های ددمنشانه و هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کنند، روز جهانی قدس را نماد استقامت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را کشته و بالای ۷۰ هزار نفر را ظرف همین چند ماه گذشته مجروح کرده و همه این جنایات با پشتیبانی و حمایت تسلیحاتی آمریکا رقم خورده است.

حسینی با اشاره به ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ادامه داد: مردم در این روز با مشارکت بالای ۹۸ درصدی بر تثبیت حاکمیت نظام مردم سالاری دینی تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روز ۱۲ فروردین در تقویم ایران روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده در این روز نتایج همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی در ایران (رای آری ۹۸٫۲ درصد) اعلام شد.

حسینی با اشاره به اینکه شب‌های قدر مهمترین اوقات ماه مبارک رمضان است از مسلمانان خواست قدر همه لحظات این اوقات ارزشمند را بدانند و خداوند بلندمرتبه ماه رمضان را به عنوان زمان نزول قرآن فرصتی برای خودسازی مسلمانان قرار داده است.

وی بیان کرد: در ماه رمضان یکی از بهترین بسترهای رشد معنوی انسان فراهم شده اما اگر انسان گناهانش پاک نشده باشد یا اینکه در این ماه در کنار عبادت، به گناهان خود ادامه دهد، باعث می شود که بهترین زمان بازگشت انسان به خالق از دست برود.

حسینی تصریح کرد: نوزدهم ماه رمضان و سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) نیز فرصتی برای شناخت بیشتر این شخصیت بزرگوار و درس گرفتن از سبک زندگی اوست.

وی نهج البلاغه را یکی از آثار ارزشمند اسلامی دانست و تاکید کرد: در این کتاب برای همه بخش های زندگی انسان سخنان ارزشمندی وجود دارد.
مرجع تسنیم یاسوج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122