تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 11:14
270 بازدید
کد خبر : 5916

دعوت مدیر آموزش و پرورش بهمئی از جامعه فرهنگیان و احاد مردم جهت راهپیمایی روز قدس

دعوت مدیر آموزش و پرورش بهمئی از جامعه فرهنگیان و احاد مردم جهت راهپیمایی روز قدس

آفتاب زاگرس،مدیر آموزش وپرورش شهرستان، با صدور پیامی از جامعه فرهنگی و آحاد مردم شهرستان، برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره) حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی

آفتاب زاگرس،مدیر آموزش وپرورش شهرستان، با صدور پیامی از جامعه فرهنگی و آحاد مردم شهرستان، برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن یاداوری کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری (روز قدس) از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان و جود فلسطین است.از این رو، از همۀ مردم شهرستان بهمئی و جامعه فرهنگی، دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از حیات فلسطین، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، رویاهای رژیم صهیونیستی و حامیان پلید آنان را باطل ساخت.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و همشهریان عزیز و گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به شرایط مردم مظلوم فلسطین از جامعه فرهنگی ،و عموم مردم به ویژه از دانش آموزان عزیز، دعوت می نمایم همچون سالیان گذشته ، همگام با سایر اقشار ملت فهیم و خداجوی ایران اسلامی ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حضور گسترده، پرشکوه و حداکثری خود، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

مسعود فرح بخش

مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122