تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 - 14:19
1581 بازدید
کد خبر : 593

پیام مدیر آموزش و پرورش بهمئی بمناسبت ۱۲فروردین

پیام مدیر آموزش و پرورش بهمئی بمناسبت ۱۲فروردین

آفتاب زاگرس ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی فرا رسیدن دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت غلامعلی مویدی در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم در روز پربرکت دوازدهم فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط

آفتاب زاگرس ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی فرا رسیدن دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

غلامعلی مویدی در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز پربرکت دوازدهم فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. در این روز، ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثریت مردم (۹۸/۲ درصد) تثبیت شد و رسما نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ملت مسلمان ایران تأیید شد.

این روز جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت و همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : صبح گاه ۱۲ فروردین که روزنخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند .

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۱۲ فروردین ماه خدمت ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال آرزومندم که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) ، آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مد ظلّه العالی) ، در این سال که مزیّن به نام «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» شده است، بتوانیم با کمک و حمایت ملّت بزرگ ایران، شاهد رشد فزاینده درخت تنومند این انقلاب و برداشتن گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایرانی آباد و سربلند باشیم.
*غلامعلی مویدی*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122