تاریخ انتشار: دوشنبه 2 بهمن 1402 - 17:59

آفتاب زاگرس؛وضعیت عدل هاشمی‌پور در هاله‌ای از ابهام است. خیلی‌ها در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر وضعیت صلاحیت هاشمی‌پور هستند. به تازگی صلاحیت ۱۳ نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد تایید شد، اما نامی از عدل هاشمی‌پور نبود. دفتر رسانه و

آفتاب زاگرس؛وضعیت عدل هاشمی‌پور در هاله‌ای از ابهام است. خیلی‌ها در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر وضعیت صلاحیت هاشمی‌پور هستند. به تازگی صلاحیت ۱۳ نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد تایید شد، اما نامی از عدل هاشمی‌پور نبود.
دفتر رسانه و ارتباطات مجازی سردار عدل هاشمی‌پور در این خصوص اطلاعیه جدید صادر کرده و در فضای مجازی منتشر شده است.
به استحضار مردم شریف کهگیلویه بزرگ می‌رساند لیست ۱۰۱۴ نفره نامزد‌های تأیید صلاحیت شده ابلاغی شامگاه ۱ بهمن شورای محترم نگهبان به وزارت کشور اسامی افراد عدم تأییده و احراز شده فاقد سوابق نمایندگی ادوار مجلس بوده و به اطلاع عزیزان می‌رساند «بررسی صلاحیت نامزد‌هایی که دارای سوابق نمایندگی ادوار مجلس شورای اسلامی بوده» از جمله «سردار عدل هاشمی‌پور» به صورت جداگانه بررسی و نتایج ظرف «۷۲ ساعت» آینده به وزارت کشور ابلاغ می‌گردد.

با احترام
دفتر رسانه و ارتباطات مجازی سردار عدل هاشمی‌پور