آفتاب زاگرس؛ در پی درگذشت پرسنل آتش نشانی شهردار لیکک ، شهردار لیکک پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است : بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم به تعبیر حضرت امیر(ع) که در پیام تسلیت خود خطاب به خانواده ی مصیبت دیده ای چنین تسلیت فرمود : « این مرگ ، از شما شروع نشده

آفتاب زاگرس؛ در پی درگذشت پرسنل آتش نشانی شهردار لیکک ، شهردار لیکک پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

به تعبیر حضرت امیر(ع) که در پیام تسلیت خود خطاب به خانواده ی مصیبت دیده ای چنین تسلیت فرمود : « این مرگ ، از شما شروع نشده و به شما نیز پایان نمی یابد این رفیق و دوست تازه گذشته شما گاهی مسافرت می رفت ، اینک نیز به مسافرت رفته. اگر از این سفر بازگشت ، بسیار خوب و گرنه شما به سوی او خواهید رفت». (نهج البلاغه، حکمت ۳۵۶)

خوب می دانم که آتش نشان های زحمت کش و مرحوم باقر عزیزم هیچ شبی ، بی دلهره و اضطراب پشت سر نگذاشته اند. شب هایشان را پاس می دارند تا خواب شهر، به آرامش بگذرد…
و باقر عزیزم ، حتی شب قبل از رفتن به سفر ابدی را در شیفت آتش نشانی سپری کرد تا خود را سپر شهروندان کند. باقرجان ، بی شک رفتن یک آتش نشان در دل همه حرارت سوزناکی ایجاد میکند.در خاطر ما عملکرد ، رویکرد و خوبی های تو ماندگار شد ، ازخداوند میزبانی خوبی برات خواستاریم.

خانواده محترم آرمند
امروز مدیریت شهری لیکک و مجموعه شورا و شهرداری در مصیبت فقدان یک نیروی پرتلاش و خدوم عزادار شد. مرحوم آقای باقر آرمند از پرسنل کوشای شهرداری لیکک بود که با سفر ابدی و غیر منتظره خانواده بزرگ مدیریت شهری را در اندوهی عمیق فرو برد.
اینجانب درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان را به خانواده معزز ایشان و همه خادمان و همکاران مجموعه مدیریت شهری تسلیت گفته، و از خداوند منان برای روح آن عزیز سفر کرده، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

عباس مشیری
شهردار لیکک