آفتاب زاگرس،رئیس جمهور برای سفر دوم استانی هفته جاری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد گفتنی است ایت الله رئیسی با مردم یاسوج و شهرستان بهمئی دیدار خواهد کرد . شهرستان شهید پرور بهمئی با اهدا۱۲۸ شهید والا مقام رتبه اول نسبت به جمعیت در سطح استان و کشور در مقوله شهید و شهادت

آفتاب زاگرس،رئیس جمهور برای سفر دوم استانی هفته جاری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد گفتنی است ایت الله رئیسی با مردم یاسوج و شهرستان بهمئی دیدار خواهد کرد . شهرستان شهید پرور بهمئی با اهدا۱۲۸ شهید والا مقام رتبه اول نسبت به جمعیت در سطح استان و کشور در مقوله شهید و شهادت را دارد و کارنامه درخشان این ایل در عصر پهلوی(قیام ۱۳۱۶ ایل بهمئی بر علیه رضا خان) و عصر انقلاب اسلامی شاهدی بر این مدعا است .اما سوگمندانه باید گفت بالاترین نرخ بیکاری در سطح استان با۳۰ درصد (رتبه اول ) وشاخص فقر و فلاکت(بیش از۶۰درصد مردم این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی) است و هم چنین افزایش اسیب های اجتماعی رتبه اول را در استان دارد که با توجه به ظرفین نیروی انسانی و پتانسیل طبیعی جای تاسف عمیق است. ایات و روایات متعدد در نکوهش فقر و نداری در دین اسلام اورده شده است که می طلبد با توجه به وضعیت شهرستان بهمئی توجه بیشتری صورت گیرد و امیدواریم رئیس جمهور حامل خبر خوب برای شهرستان باشد .

مهم ترین مطالبه مردم شهید پرور بهمئی که ۸۵ حلقه چاه فعال نفت و گاز دارد کاهش فقر و اشتغال است و مردم این دیار اماده دریافت خبر خوب از ریئس جمهور مردمی برای ریشه کنی فقر و کاهش اشتغال هستند که باتوجه به ظرفیت شهرستان و با احداث پالایشگاه یا پتروشیمی و سایر صنایع زیر مجموعه نفت و گاز این امر محقق خواهد شد.

شهرستان نفت خیز بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.