تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 10:46
477 بازدید
کد خبر : 3601

آیت الله رئیسی حامل چه خبر خوب برای مردم شهرستان بهمئی است

آیت الله رئیسی حامل چه خبر خوب برای مردم شهرستان بهمئی است

آفتاب زاگرس،رئیس جمهور برای سفر دوم استانی هفته جاری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد گفتنی است ایت الله رئیسی با مردم یاسوج و شهرستان بهمئی دیدار خواهد کرد . شهرستان شهید پرور بهمئی با اهدا۱۲۸ شهید والا مقام رتبه اول نسبت به جمعیت در سطح استان و کشور در مقوله شهید و شهادت

آفتاب زاگرس،رئیس جمهور برای سفر دوم استانی هفته جاری به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد گفتنی است ایت الله رئیسی با مردم یاسوج و شهرستان بهمئی دیدار خواهد کرد . شهرستان شهید پرور بهمئی با اهدا۱۲۸ شهید والا مقام رتبه اول نسبت به جمعیت در سطح استان و کشور در مقوله شهید و شهادت را دارد و کارنامه درخشان این ایل در عصر پهلوی(قیام ۱۳۱۶ ایل بهمئی بر علیه رضا خان) و عصر انقلاب اسلامی شاهدی بر این مدعا است .اما سوگمندانه باید گفت بالاترین نرخ بیکاری در سطح استان با۳۰ درصد (رتبه اول ) وشاخص فقر و فلاکت(بیش از۶۰درصد مردم این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی) است و هم چنین افزایش اسیب های اجتماعی رتبه اول را در استان دارد که با توجه به ظرفین نیروی انسانی و پتانسیل طبیعی جای تاسف عمیق است. ایات و روایات متعدد در نکوهش فقر و نداری در دین اسلام اورده شده است که می طلبد با توجه به وضعیت شهرستان بهمئی توجه بیشتری صورت گیرد و امیدواریم رئیس جمهور حامل خبر خوب برای شهرستان باشد .

مهم ترین مطالبه مردم شهید پرور بهمئی که ۸۵ حلقه چاه فعال نفت و گاز دارد کاهش فقر و اشتغال است و مردم این دیار اماده دریافت خبر خوب از ریئس جمهور مردمی برای ریشه کنی فقر و کاهش اشتغال هستند که باتوجه به ظرفیت شهرستان و با احداث پالایشگاه یا پتروشیمی و سایر صنایع زیر مجموعه نفت و گاز این امر محقق خواهد شد.

شهرستان نفت خیز بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122