تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 8:30
477 بازدید
کد خبر : 4279

سینمای ایران در شوک/داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند

سینمای ایران در شوک/داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل مشرق، پلیس البرز از کشف جسد داریوش مهرجویی در ویلای شخصی خود در کرج خبر داد. ساعاتی قبل برخی منابع غیررسمی نیز از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.
به گزارش آفتاب زاگرس به نقل مشرق، پلیس البرز از کشف جسد داریوش مهرجویی در ویلای شخصی خود در کرج خبر داد.
ساعاتی قبل برخی منابع غیررسمی نیز از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر با ضربات چاقو خبر داده بودند. براساس این اخبار، همسر داریوش مهرجویی پیش‌تر در صفحه شخصی خود خبر داده بود که سوی فرد یا افراد ناشناسی تهدید شده بودند.
داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.
آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.
توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش
فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از فتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.
سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.
هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.
به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.
ماجرای حمله چند شب پیش به ویلای مهرجویی
چند روز قبل، وحیده محمدی فر در اینستاگرامش از حضور یک مهاجم در ویلایشان خبر داد که آنها را تهدید به قتل کرده بود ولی با حضور نگهبان شهرک، متواری شده بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122