آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد، سید علی محمد بزرگواری و عدل هاشمی‌پور برای حضور در این رقابت خیز برداشته‌اند و جسته و گریخته هم فعالیت‌هایی دارند. موحد که طرفدارانش لقب سناتور را برای او برگزیده‌اند، شش دوره یعنی ۲۴ سال در مجلس حضور داشته و اکنون خیلی

آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد، سید علی محمد بزرگواری و عدل هاشمی‌پور برای حضور در این رقابت خیز برداشته‌اند و جسته و گریخته هم فعالیت‌هایی دارند. موحد که طرفدارانش لقب سناتور را برای او برگزیده‌اند، شش دوره یعنی ۲۴ سال در مجلس حضور داشته و اکنون خیلی از پیرمرد‌هایی که در دوره اول موحد جوان ۲۰ ساله و ۳۰ ساله بودند، سؤال می‌کنند که ثمره این ۲۴ سال برای استان کهگیلویه و بویراحمد و کهگیلویه بزرگ چه بوده است و چه کارخانه‌های بزرگ در این دیار استارت خورد و تکمیل شد؟ هشت سال نمایندگی سید علی محمد بزرگواری چه عایدی برای شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ داشت؟ و چهار سال نمایندگی عدل هاشمی چه دستاوردی داشت؟

ایا باز مردم به جریانی که ۳۶ سال عملکرد انها جز فقر، عقب ماندگی ،فلاکت و بیکاری عدم توسعه یافتگی برای شهرستان کهگیلویه بزرگ هیچ دستاوردی نداشته اند اعتماد خواهند کرد ؟؟؟

شواهد و قراین نیز از عدم کاندیدای و ثبت نام چهره های شاخص اصلاحات این حوزه خبر می دهد .باید دید و نظاره کرد چه کسانی ثبت نام خواهند کرد .