تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 11:21
274 بازدید
کد خبر : 3728

در حوزه کهگیلویه بزرگ چه کسی کاندیدا می شود ؟آیا مردم به چهره های قدیمی اعتماد خواهند کرد؟

در حوزه کهگیلویه بزرگ چه کسی کاندیدا می شود ؟آیا مردم به چهره های  قدیمی اعتماد خواهند کرد؟

آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد، سید علی محمد بزرگواری و عدل هاشمی‌پور برای حضور در این رقابت خیز برداشته‌اند و جسته و گریخته هم فعالیت‌هایی دارند. موحد که طرفدارانش لقب سناتور را برای او برگزیده‌اند، شش دوره یعنی ۲۴ سال در مجلس حضور داشته و اکنون خیلی

آفتاب زاگرس، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد، سید علی محمد بزرگواری و عدل هاشمی‌پور برای حضور در این رقابت خیز برداشته‌اند و جسته و گریخته هم فعالیت‌هایی دارند. موحد که طرفدارانش لقب سناتور را برای او برگزیده‌اند، شش دوره یعنی ۲۴ سال در مجلس حضور داشته و اکنون خیلی از پیرمرد‌هایی که در دوره اول موحد جوان ۲۰ ساله و ۳۰ ساله بودند، سؤال می‌کنند که ثمره این ۲۴ سال برای استان کهگیلویه و بویراحمد و کهگیلویه بزرگ چه بوده است و چه کارخانه‌های بزرگ در این دیار استارت خورد و تکمیل شد؟ هشت سال نمایندگی سید علی محمد بزرگواری چه عایدی برای شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ داشت؟ و چهار سال نمایندگی عدل هاشمی چه دستاوردی داشت؟

ایا باز مردم به جریانی که ۳۶ سال عملکرد انها جز فقر، عقب ماندگی ،فلاکت و بیکاری عدم توسعه یافتگی برای شهرستان کهگیلویه بزرگ هیچ دستاوردی نداشته اند اعتماد خواهند کرد ؟؟؟

شواهد و قراین نیز از عدم کاندیدای و ثبت نام چهره های شاخص اصلاحات این حوزه خبر می دهد .باید دید و نظاره کرد چه کسانی ثبت نام خواهند کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122