آفتاب زاگرس؛همایش بزرگ هواداران سید محمد موحد در بهمئی برگزار شد.حجت الاسلام موحد در همایش حماسه هفتم ودر اجتماع هوادارانش، در روستای قلات بهمئی گفت: شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی بهمئی است که باید در هر زمان گرامی داشته شود. حجت الاسلام موحد با بیان اینکه امروز مسؤولیت و مأموریت ما بسیار سنگین‌تر از

آفتاب زاگرس؛همایش بزرگ هواداران سید محمد موحد در بهمئی برگزار شد.حجت الاسلام موحد در همایش حماسه هفتم ودر اجتماع هوادارانش، در روستای قلات بهمئی گفت: شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی بهمئی است که باید در هر زمان گرامی داشته شود.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه امروز مسؤولیت و مأموریت ما بسیار سنگین‌تر از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس است، اظهارداشت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدا شکل گرفت باید از دل و جان مایه بگذاریم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر گفت:خوشحالم که امروز در جمع پرشور و بی نظیر بهمئی هستم واین جمعیت در خور شان مردم بهمئی است.
وی افزود:همراهی ایل بهمئی با نظام و انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) برگ زرین دیگری از افتخارات این ایل با عزت بوده است.حجت الاسلام موحد گفت:مردم بهمئی با همه کمبودات با تمام قدرت از نظام و انقلاب دفاع کردند و در همه صحنه ها حاضر شده و خواهند شد.
موحد انتخابات را یکی از پدیده های مهم و سرنوشت ساز در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی خطاب به هواداران خود گفت:در انتخابات پیش روی با آرامش تمام پیش بروید.موحد افزود: همیشه به شما می گفتم شما پیروزید ،به شرط آنکه اخلاق را رعایت کنید ؛ چرا که ما فرزند انقلابیم و فرزند انقلاب هم تابع موازین انقلاب بوده و مرید مقام معظم رهبری و تابع مقررات و قانون ، آسایش و آرامش میباشد.