تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 9:40
329 بازدید
کد خبر : 5225

سید محمد موحد در اجتماع هواداران خود در شهرستان بهمئی چه گفت؟

سید محمد موحد در اجتماع هواداران خود در شهرستان بهمئی چه گفت؟

آفتاب زاگرس؛همایش بزرگ هواداران سید محمد موحد در بهمئی برگزار شد.حجت الاسلام موحد در همایش حماسه هفتم ودر اجتماع هوادارانش، در روستای قلات بهمئی گفت: شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی بهمئی است که باید در هر زمان گرامی داشته شود. حجت الاسلام موحد با بیان اینکه امروز مسؤولیت و مأموریت ما بسیار سنگین‌تر از

آفتاب زاگرس؛همایش بزرگ هواداران سید محمد موحد در بهمئی برگزار شد.حجت الاسلام موحد در همایش حماسه هفتم ودر اجتماع هوادارانش، در روستای قلات بهمئی گفت: شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی بهمئی است که باید در هر زمان گرامی داشته شود.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه امروز مسؤولیت و مأموریت ما بسیار سنگین‌تر از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس است، اظهارداشت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدا شکل گرفت باید از دل و جان مایه بگذاریم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر گفت:خوشحالم که امروز در جمع پرشور و بی نظیر بهمئی هستم واین جمعیت در خور شان مردم بهمئی است.
وی افزود:همراهی ایل بهمئی با نظام و انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) برگ زرین دیگری از افتخارات این ایل با عزت بوده است.حجت الاسلام موحد گفت:مردم بهمئی با همه کمبودات با تمام قدرت از نظام و انقلاب دفاع کردند و در همه صحنه ها حاضر شده و خواهند شد.
موحد انتخابات را یکی از پدیده های مهم و سرنوشت ساز در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی خطاب به هواداران خود گفت:در انتخابات پیش روی با آرامش تمام پیش بروید.موحد افزود: همیشه به شما می گفتم شما پیروزید ،به شرط آنکه اخلاق را رعایت کنید ؛ چرا که ما فرزند انقلابیم و فرزند انقلاب هم تابع موازین انقلاب بوده و مرید مقام معظم رهبری و تابع مقررات و قانون ، آسایش و آرامش میباشد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122