به گزارش آفتاب زاگرس ،عطر افشانی و غبار رویی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ب.ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،عادل پورجشیره رئیس اداره گفت:به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و برخی مدیران از گلزار شهدا غبار روبی وعطرافشانی شد. عادل پورجشیره رئیس اداره ضمن تبریک روز خبرنگار

به گزارش آفتاب زاگرس ،عطر افشانی و غبار رویی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ب.ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،عادل پورجشیره رئیس اداره گفت:به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و برخی مدیران از گلزار شهدا غبار روبی وعطرافشانی شد.
عادل پورجشیره رئیس اداره ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبرنگاری درروز ۱۷مرداد را یاد آور شد وگفت:رسالت خبرنگاری تبیین و آگاهی بخشی به جامعه است که تنها با بالا بردن سواد رسانه ای از طریق مطالعه و تحقیق و پژوهش امکان پذیر می باشد که خبرنگاران ما علاوه بر داشتن این شاخصه مهم از صداقت و روحیه نقادانه خوبی برخوردار هستند که جای بسی تقدیر وتشکر دارد.
وی در ادامه سخنان خود به شاخصه های خوب یک خبرنگار پرداختند و گفتند: نتیجه نقد و به چالش کشاندن مشکلات و آسیب های اجتماعی و مطالبه از مسئولین می تواند در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک شایانی کند تا مسیر رضایت بخش توسعه فرهنگی، اجتماعی و تعالی جامعه را در برگیرد.
این مسئول فرهنگی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران به همراه جمعی از خبرنگاران و مسئولین از گلزار شهدا غبار روبی و عطر افشانی نمودند.