تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 6:22
482 بازدید
کد خبر : 3853

عطر افشانی غبار رویی گلزار مطهر شهدا بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

عطر افشانی غبار رویی گلزار مطهر شهدا بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش آفتاب زاگرس ،عطر افشانی و غبار رویی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ب.ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،عادل پورجشیره رئیس اداره گفت:به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و برخی مدیران از گلزار شهدا غبار روبی وعطرافشانی شد. عادل پورجشیره رئیس اداره ضمن تبریک روز خبرنگار

به گزارش آفتاب زاگرس ،عطر افشانی و غبار رویی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ب.ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی،عادل پورجشیره رئیس اداره گفت:به مناسبت روز خبرنگار به همراه خبرنگاران و برخی مدیران از گلزار شهدا غبار روبی وعطرافشانی شد.
عادل پورجشیره رئیس اداره ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبرنگاری درروز ۱۷مرداد را یاد آور شد وگفت:رسالت خبرنگاری تبیین و آگاهی بخشی به جامعه است که تنها با بالا بردن سواد رسانه ای از طریق مطالعه و تحقیق و پژوهش امکان پذیر می باشد که خبرنگاران ما علاوه بر داشتن این شاخصه مهم از صداقت و روحیه نقادانه خوبی برخوردار هستند که جای بسی تقدیر وتشکر دارد.
وی در ادامه سخنان خود به شاخصه های خوب یک خبرنگار پرداختند و گفتند: نتیجه نقد و به چالش کشاندن مشکلات و آسیب های اجتماعی و مطالبه از مسئولین می تواند در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی کمک شایانی کند تا مسیر رضایت بخش توسعه فرهنگی، اجتماعی و تعالی جامعه را در برگیرد.
این مسئول فرهنگی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران به همراه جمعی از خبرنگاران و مسئولین از گلزار شهدا غبار روبی و عطر افشانی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122