تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 16:51

آفتاب زاگرس؛همزمان با بزرگ ترین محفل قرانی دانش اموز در سطح کشور ،محفل انس با قران با حضور امام جمعه شهرستان بهمئی، حضور گسترده دانش آموزان، مدیران و معلمان و هم چنین با حضور قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد از استان خوزستان در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر لیکک برگزار شد . در ابتدای این

آفتاب زاگرس؛همزمان با بزرگ ترین محفل قرانی دانش اموز در سطح کشور ،محفل انس با قران با حضور امام جمعه شهرستان بهمئی، حضور گسترده دانش آموزان، مدیران و معلمان و هم چنین با حضور قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد از استان خوزستان در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر لیکک برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم گفت : بعد از دوری ۲۶ ماهه دانش اموزان (شرایط کرونایی) ما انها را تحویل گرفته ایم .فرح بخش افزود:تمام سعی و تلاش ما این بوده است که در دو جبهه آموزش و پرورش فعالیت کنیم .مدیر آموزش و پرورش بهمئی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ محفل انس با قران در سطح مدارس داشته ایم و هم چنین نمازخانه همه مدارس تجهیز شده است.فرح بخش از حوزه معوانت پرورشی و مربیان پرورشی مدارس همکاری ادارات و نهاهای(حوزه ،بسیج ،دفتر امام جمعه ،اصحاب رسانه قرارگاه پیشرفت حضرت ولی عصر و..) در برگزاری این محفل تشکر کرد.
گفتنی است در این مراسم گروه سرود ، حمل قران نیز اجرا شد.سپس قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد به قرائت قران پرداخت که صوت دلنشین این قاری جوان احسنت و تهلیل افزاد حاضر در مسجد را در پی داشته است . در بین این مراسم نیز از دانش اموز پایه ابتدایی سرکارخانم زهرا ولی پور که همه روزهای ماه مبارک رمضان را روزه داشت تجلیل شد .