تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 16:51
361 بازدید
کد خبر : 3161

محفل انس با قران دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار شد

محفل انس با قران دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار شد

آفتاب زاگرس؛همزمان با بزرگ ترین محفل قرانی دانش اموز در سطح کشور ،محفل انس با قران با حضور امام جمعه شهرستان بهمئی، حضور گسترده دانش آموزان، مدیران و معلمان و هم چنین با حضور قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد از استان خوزستان در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر لیکک برگزار شد . در ابتدای این

آفتاب زاگرس؛همزمان با بزرگ ترین محفل قرانی دانش اموز در سطح کشور ،محفل انس با قران با حضور امام جمعه شهرستان بهمئی، حضور گسترده دانش آموزان، مدیران و معلمان و هم چنین با حضور قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد از استان خوزستان در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر لیکک برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم گفت : بعد از دوری ۲۶ ماهه دانش اموزان (شرایط کرونایی) ما انها را تحویل گرفته ایم .فرح بخش افزود:تمام سعی و تلاش ما این بوده است که در دو جبهه آموزش و پرورش فعالیت کنیم .مدیر آموزش و پرورش بهمئی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ محفل انس با قران در سطح مدارس داشته ایم و هم چنین نمازخانه همه مدارس تجهیز شده است.فرح بخش از حوزه معوانت پرورشی و مربیان پرورشی مدارس همکاری ادارات و نهاهای(حوزه ،بسیج ،دفتر امام جمعه ،اصحاب رسانه قرارگاه پیشرفت حضرت ولی عصر و..) در برگزاری این محفل تشکر کرد.
گفتنی است در این مراسم گروه سرود ، حمل قران نیز اجرا شد.سپس قاری برتر کشوری اقای حویزه نژاد به قرائت قران پرداخت که صوت دلنشین این قاری جوان احسنت و تهلیل افزاد حاضر در مسجد را در پی داشته است . در بین این مراسم نیز از دانش اموز پایه ابتدایی سرکارخانم زهرا ولی پور که همه روزهای ماه مبارک رمضان را روزه داشت تجلیل شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122