تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 15:25
1782 بازدید
کد خبر : 912

جلسه تبیین و توجیه رتبه بندی معلمان شهرستان بهمئی برگزار شد

جلسه تبیین و توجیه رتبه بندی معلمان شهرستان بهمئی برگزار شد

آفتاب زاگرس،جلسه تبیین و توجیه آیین نامه رتبه بندی معلمان با حضور مدیر آموزش و پرورش، شورای معاونین و مدیران مدارس شهرستان بهمئی برگزار گردید .جلسه تبیین و توجیه آیین‌ نامه رتبه بندی معلمان در سالن فرهنگ وارشاد شهرستان بهمئی تشکیل شد. مدیر آموزش و پروش شهرستان بهمئی در ابتدای جلسه لیالی قدر و ایام

آفتاب زاگرس،جلسه تبیین و توجیه آیین نامه رتبه بندی معلمان با حضور مدیر آموزش و پرورش، شورای معاونین و مدیران مدارس شهرستان بهمئی برگزار گردید .جلسه تبیین و توجیه آیین‌ نامه رتبه بندی معلمان در سالن فرهنگ وارشاد شهرستان بهمئی تشکیل شد.
مدیر آموزش و پروش شهرستان بهمئی در ابتدای جلسه لیالی قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت امیرمومنان حضرت علی(ع) را تسلیت گفتند.
مویدی افزود: هدف از رتبه بندی معلمان را اصلاح نظام پرداخت و ارتقاء نظام تعلیم و تربیت و شأن و جایگاه معلمان دانست و در ادامه جلسه به تبیین و توجیه آیین نامه رتبه بندی معلمان پرداخت.
در پایان جلسه نیز برخی مدیران مدارس به ارائه نظرات و پیشنهادات خود جهت انعکاس به مسئولین عالی وزارت آموزش و پرورش در جهت اصلاح این آیین نامه پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122