تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 6:02
1205 بازدید
کد خبر : 1410

مرکز رشد دهدشت در صدر اخبار دانش بنیانی کشور/درخشش جوانان فناور دهدشت در رویداد ملی عصر امید

مرکز رشد دهدشت در صدر اخبار دانش بنیانی کشور/درخشش جوانان فناور دهدشت در رویداد ملی عصر امید

آفتاب زاگس،مدیر مرکز رشد دهدشت از درخشش جوانان فناوری دهدشتی در رویداد ملی عصر امید خبر داد.شهریار جمالی گفت:رویداد ملی «عصر امید» از ابتدای هفته جاری شروع و تا پایان این هفته در مصلی امام خمینی (ره) تهران باحضور هزاران شرکت دانش بنیان و هسته های فناوران در حال برگزاری است. جمالی افزود:در این رویداد

آفتاب زاگس،مدیر مرکز رشد دهدشت از درخشش جوانان فناوری دهدشتی در رویداد ملی عصر امید خبر داد.شهریار جمالی گفت:رویداد ملی «عصر امید» از ابتدای هفته جاری شروع و تا پایان این هفته در مصلی امام خمینی (ره) تهران باحضور هزاران شرکت دانش بنیان و هسته های فناوران در حال برگزاری است.
جمالی افزود:در این رویداد جوانان مرکز رشد واحدهای فناور شهر دهدشت که دریک سال گذشته شروع به فعالیت کردند، خوش درخشیدند و مورد توجه رسانه های ملی، روزنامه های کشوری، خصوصا شبکه های مختلف سیمای جموری اسلامی قرار گرفتند.

مدیر مرکز رشد دهدشت ادامه داد:شرکت دانش بنیان پیشگام فناوران امید، اولین شرکت دانش بنیان مرکز رشد دهدشت با محصول تصفیه آب های صنعتی و خانگی بود که در این نمایشگاه با استقبال بی نظیر مردم، متخصصین و فعالین این عرصه قرار گرفت.

جمالی افزود:همچنین شرکت برناطب ،دیگر شرکت مستقر در این مرکز که در حوزه ی مهندسی پزشکی فعالیت دارد قراردادهای قابل توجهی با شرکت های کالا پزشکی پایتخت منعقد نمودند.آنچه که جالب توجه است حاصل فعالیت کوتاه مرکز رشد دهدشت است که اگر مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، زمینه بروز و ظهور استعداد های بالقوه ی شهرستان را فراهم می نماید.

گفتنی است در حاشیه این رویداد ملی استاندارکهگیلویه و بویراحمد از فعالیت غرفه های مرکز رشد دهدشت بازدید و در یک جو صمیمی مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122