تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 9:18
603 بازدید
کد خبر : 3363

ابقای خلیج فارس ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال با گل رضا بهمئی

ابقای خلیج فارس ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال با گل رضا بهمئی

آفتاب زاگرس؛خلیج فارس بندرماهشهر موفق شد با تک گل رضا بهمئی برابر چادرملو یزد پیروز شود و در لیگ یک بماند.خلیج فارس بندرماهشهر در نخستین حضورش در لیگ یک و در حالی که تا چهار هفته مانده به پایان مسابقات ۷ امتیاز تا منطقه امن فاصله داشت، توانست در نهایت با معجزه در لیگ یک

آفتاب زاگرس؛خلیج فارس بندرماهشهر موفق شد با تک گل رضا بهمئی برابر چادرملو یزد پیروز شود و در لیگ یک بماند.خلیج فارس بندرماهشهر در نخستین حضورش در لیگ یک و در حالی که تا چهار هفته مانده به پایان مسابقات ۷ امتیاز تا منطقه امن فاصله داشت، توانست در نهایت با معجزه در لیگ یک بماند.

ماهشهری‌ها پس از چند رفت و آمد بالاخره دوباره به موسی قنواتی، مربی بومی خود، اعتماد کردند و این سرمربی موفق شد دین خودش را به شهرش ادا کند. او که با شاهین ماهشهر توانسته بود به لیگ دو‌ صعود کند و فصل قبل با خلیج فارس در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار گرفته بود، در اولین تجربه‌اش در لیگ یک تیمش را در لیگ نگه داشت. او که فصل سینوسی در لیگ یک داشت و در مقطعی جای خود را به داریوش هرمزی داده و خودش به عنوان کمک مربی ایستاده بود، در هفته‌های پایانی نتایج درخشانی گرفت.

تیمش در چهار هفته پایانی سه برد کسب کرد و تنها برابر شمس آذر قزوین در خانه حریف باخت. این ۹‌ امتیاز باعث شد تا خلیج‌فارسی‌های بندر ماهشهر در شبی که استقلال خوزستان جشن صعود گرفت، جشن بقا را در یزد بگیرند، البته آن‌ها این شانس را داشتند که با توجه به سقوط مستقیم شهرخودرو مشهد تنها دو‌ تیم از لیگ یک سقوط می‌کرد.
رضا بهمئی اهل باغملک خوزستان است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122