تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 16:37
687 بازدید
کد خبر : 5595

۱۴نفر از شهروندان بهمئی در محوربههبان زخمی شدند /آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

۱۴نفر از شهروندان بهمئی در محوربههبان زخمی شدند /آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

به گزارش آفتاب زاگرس؛ خبری مبنی بر تصادف به مرکز ۱۱۵ بهبهان در ساعت ۷ و نیم صبح ۱۲ اسفند گزارش شد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستان بهبهان بیان کرد: این حادثه تصادف برخورد پژو؛پراید و نیسان بود که ۱۴ مصدوم به جای گذاشت که حال همه مصدومان رو به بهبودی است و خوشبختانه فوتی

به گزارش آفتاب زاگرس؛ خبری مبنی بر تصادف به مرکز ۱۱۵ بهبهان در ساعت ۷ و نیم صبح ۱۲ اسفند گزارش شد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستان بهبهان بیان کرد: این حادثه تصادف برخورد پژو؛پراید و نیسان بود که ۱۴ مصدوم به جای گذاشت که حال همه مصدومان رو به بهبودی است و خوشبختانه فوتی نداشت حادثه در محور بهبهان به اهواز کیلومتر۱۵ دور برگردان دودانگه صورت رخ داد .گفته می شود این شهروندان اهل شهرستان بهمئی هستند که برای فصل برداشت(باقلا) به مزارع کشاورزی بهبهان رفته بودند.

پی نوشت:

شهرستان بهمئی با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر در فاصله بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد (یاسوچ)واقع شده است که در فاصله ۴۰ کیلومتر ی بهبهان قرار دارد. شهرستان بهمئی ۸۵ حلقه چاه فعال نفت دارد که روزانه بیش از ۲۸۰ هزار بشکه نفت تولید می شود و داری گاز و هم چنین معادن سیلستین و اهک نیز اثار باستانی و تفریحی و گردشگرپذیر (قلعه نادر-تنگ ماغر و برم الوان ) می باشد.

شاخص فقر و فلاکت در این شهرستان بالا است و بیش از ۶۰ درصد خانوارها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند .نرخ بیکاری جوانان این شهرستان ۳۰ درصد که در سطح استان رتبه اول را دارد.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۳۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. امید است که مسئولان برنامه برای کاهش بیکاری و افزایش سطح رفاه عمومی این شهرستان نفت خیز و شهید پرور داشته باشند .

گفتنی است رئیس دولت سیزدهم(آقای رئیسی) در سفر شهرستانی به دیار بهمئی قول های برای توسعه این شهرستان داده که تاکنون عملیاتی نشده است!!!!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122