تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:44
234 بازدید
کد خبر : 4469

اجرای بیش از ۵۰ برنامه کتاب و کتابخوانی در شهرستان بهمئی

اجرای بیش از ۵۰ برنامه کتاب و کتابخوانی در شهرستان بهمئی

به گزارش آفتاب زاگرس،رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.جشنی کفت،غبارویی گلزار شهدا در ابتدا هفته کتاب سپس دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان در ادامه برنامه خبر داد.از اهم برنامه‌های می توان به

به گزارش آفتاب زاگرس،رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.جشنی کفت،غبارویی گلزار شهدا در ابتدا هفته کتاب سپس دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان در ادامه برنامه خبر داد.از اهم برنامه‌های می توان به مسابقه کتابخوانی ،نقاشی حضور در مدارس ،حضور مدارس در کتابخانه ،معرفی کتاب ،نشست کتابخوان،نشست با نویسندگان و نخبگان اشاره نمود.

جشنی راجع به پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان گفت: در این دو سال اخیر اعتبارات خوبی به این پروژه ترزیق شده است. ریس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی ضمن تشکر از شورا و شهرداری لیکک راجع به نیم درصد شهرداری از تعامل آنها تشکر کرد.وی همچنین از ۱۳۰میلیون تومان تجهیزات از معاونت اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

ریس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهمئی از تعامل با خیرین خبر داد و گفت ۳۴میلیون تومان پک لوازم التحریر به این نهاد اهدا شد .جشنی: افزود در آینده جلسه انجمن خیرین برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122