تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 10:52
512 بازدید
کد خبر : 2826

اختصاص یک دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان بهمئی

اختصاص یک دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان بهمئی

آفتاب زاگرس ،یک دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان بهمئی اختصاص یافت. به گزارش آفتاب زاگرس ،مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی با اشاره به اینکه ، یک دستگاه آمبولانس فوتون وانا به ناوگان این شبکه بهداشت و درمان افزوده شد گفت: برای تامین این آمبولانس ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت و

آفتاب زاگرس ،یک دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان بهمئی اختصاص یافت.
به گزارش آفتاب زاگرس ،مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی با اشاره به اینکه ، یک دستگاه آمبولانس فوتون وانا به ناوگان این شبکه بهداشت و درمان افزوده شد گفت: برای تامین این آمبولانس ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان هزینه شده است.

هاشم طاهری با بیان اینکه در راستای تجهیز و تامین امکانات شبکه بهداشت ودرمان اقدامات خوبی در سال جدید صورت خواهد گرفت افزود : این امر در جهت افزایش کیفیت خدمات و سهولت در اعزام بیماران بیمارستانی و بین بیمارستانی و خدمت رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

وی گفت: هم اکنون ۱۱ آمبولانس در حوزه بهداشت و درمان در نقاط مختلف شهرستان بهمئی در ۹ مرکز روستایی و شهری ، مشغول ارائه خدمت به شهروندان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی ، از تلاش های نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122