تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 11:04
281 بازدید
کد خبر : 3725

اختصاص ۵۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت به یاسوج!!!/اعتبارات نفت بهمئی و گچساران کجا می رود ؟

اختصاص ۵۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت به یاسوج!!!/اعتبارات نفت بهمئی و گچساران کجا می رود ؟

آفتاب زاگرس؛نشست شورای برنامه ریزی جزو مهمترین جلسات هر استان و شهرستانی است و در این جلسات اعتبارات استانی تصویب و چگونگی توزیع آنها تشریح می شود. برخلاف روند برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی در سالهای گذشته که با پاورپوینت همه اعتبارات استانی، نفت و ملی تشریح می شد و حتی خبرنگاران از این پاورپوینت

آفتاب زاگرس؛نشست شورای برنامه ریزی جزو مهمترین جلسات هر استان و شهرستانی است و در این جلسات اعتبارات استانی تصویب و چگونگی توزیع آنها تشریح می شود. برخلاف روند برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی در سالهای گذشته که با پاورپوینت همه اعتبارات استانی، نفت و ملی تشریح می شد و حتی خبرنگاران از این پاورپوینت عکسبرداری می کردند، در جلسه شورای برنامه ریزی مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ هیچ جدول و هیچ مستندی در خصوص اعتبارات در کار نبود و حتی خبرنگاران نیز در این جلسه حضور نداشتند.
در دوره ریاست پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جلسات با حضور خبرنگاران برگزار می شد و حتی شهابی نسب بارها و بارها به تشریح توزیع اعتبارات برای خبرنگاران می پرداخت به طوری که هیچ ابهامی در کار وجود نداشت و خبرنگاران در جریان کل اعتبارات بودند. ولی متأسفانه در این دوره مدیریتی جلسه شورای برنامه ریزی بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.
گفتنی است؛ در جلسه مذکور، اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای استان بررسی، تصویب و برای ابلاغ به فرمانداریها و کمیته های شهرستانی ابلاغ شد، همچنین اعتبارات توزیع و مصوب شد. در این جلسه برای اولین بار و در اقدامی عجیب و سوال برانگیز هیچگونه اسلاید و جدولی در پاورپوینت ارایه شده در شورای مذکور برای بررسی و بحث و تبادل نظر اعضا حاضر، ارایه نگردید. فقط اشاره ای کلی و گذرا به اعتبارات شد و به تصویب رسید. به نظر می‌رسد برای اعتبارات به گونه ای بدون «شفافیت» تصمیم گیری شده و ابهام هایی در خصوص آنها وجود دارد. این تصور ایجاد می شود که عده ای در پشت پرده برای اعتبارات تصمیم گرفته اند.
اخیراً روشنفکر نماینده مردم بویراحمد از تخصیص ۵۶ میلیارد تومان از محل «اعتبارات نفت» به شهرستان بویراحمد سخن گفته است، در حالی که بر اساس قانون اعتبارات نفت مربوط به شهرستان های بهمئی و گچساران است، مسوولان پاسخ دهند ۵۶ میلیارد تومانی که روشنفکر از آن صحبت کرده از چه جایی، با چه سهمیه ای و از چه طریقی تخصیص یافته است؟ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبارات نفت گچساران و بهمئی را تشریح کنند تا مردم از اعتبارات استان با خبر باشند.

آفتاب زاگرس اماده دریافت پاسخ اقای موحد و رئیس سازمان مدیریت برنامه استان جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122