تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1402 - 17:18
403 بازدید
کد خبر : 3114

استارت تحولات سیاسی و نشست های انتخاباتی در گچساران

استارت تحولات سیاسی و نشست های انتخاباتی در گچساران

آفتاب زاگرس؛ استارت نشست های انتخاباتی در حوزه کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است در روزهای اخیر شاهد حضور تاجگردون و سید ناصر حسینی در یکی از مراسمات محلی در شهرستان دوگنبدان بودیم. برخی ها این حضور را نخستین حضور تاجگردون در مراسمی با حضور نماینده کنونی گچساران میدانند و آنرا به پای نوعی از آغاز

آفتاب زاگرس؛ استارت نشست های انتخاباتی در حوزه کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است در روزهای اخیر شاهد حضور تاجگردون و سید ناصر حسینی در یکی از مراسمات محلی در شهرستان دوگنبدان بودیم.

برخی ها این حضور را نخستین حضور تاجگردون در مراسمی با حضور نماینده کنونی گچساران میدانند و آنرا به پای نوعی از آغاز یک تقابل انتخاباتی گذاشته اند.اما شواهد جدی تر حکایت از حضور قطعی تاجگردون در انتخابات میدانند.

غلامرضا تاجگردون در چند محفل نیز گفته بود شرایط کنونی باید به صورت بهتری و به نفع توسعه منطقه تغییر کند، او با کنایه به حسینی گفته بود همگان میدانند کی بهتر میتواند شرایط را به خوبی تغییر دهد و قطعاً شاهد تغییر در زمین بازی خواهیم بود.تاجگردون رکود برخی پروژه های مهم گچساران و فعالیت لاک پشتی آنها را نقطه قوتی برای آینده حضورش در گچساران میداند و امیدوار است به زودی با رأی بالای مردم به صحنه سیاست برگردد.

آن طرف زینل زاده نیز شال و کلاه برای حضور در انتخابات کرده است.زینل زاده با کارنامه مدیریت شهری خود و البته پشتوانه سیاسی و منطقه ای امیدوار به فتح رأی مردم این منطقه است.برخی ها از احتمال حضور احمد زاده ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش روی گچساران و باشت سخنانی به میان آورده اند و نقل محافل کرده اند که احمد زاده تنها تا خرداد ماه در استانداری است.این خبر اما به صورت رسمی تأیید نشده و همچنان یک احتمال و حرف و حدیث در میان برخی سیاسیون و بخشی از مردم است.

نام های دیگری از جمله رحیمی فرماندار سابق هم در میان اسامی احتمالی برای حضور در انتخابات گچساران و باشت به گوش می‌رسد اما همگی فعلآ راه سکوت در پیش گرفته اند و باید به انتظار اعلام رسمی آنها نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122