تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 7:36
288 بازدید
کد خبر : 4081

افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات در شهرستان بهمئی

افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات در شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس،به مناسبت هفته دولت، چهار طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون اقتصادی استاندار در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد. سید محمود راد منش روز سه شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در بهمیی، اظهار کرد: طرح

آفتاب زاگرس،به مناسبت هفته دولت، چهار طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون اقتصادی استاندار در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد. سید محمود راد منش روز سه شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در بهمیی، اظهار کرد: طرح احداث سایت ارتباطی روستاهای گچ بلند، شهرک سادات و روستای شهید چیره نژاد به نمایندگی از چهار طرح کلنگ زنی شد.وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه خواهد شد.

رادمنش تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به تامین زیرساخت ها طی چند ماه آینده این تعداد پروژه به بهره برداری برسند.
وی افزود: شهرستان بهمیی در دولت سیزدهم از پوشش زیر ۵۰ درصد به پوشش بالای ۹۰ درصد اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای بیست خانوار رسیده است.رادمنش اضافه کرد: بهمیی در این زمینه از شهرستان های پیشرو استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل اند و پنج درصد باقیمانده در حال اجراست.

مدیر کل ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۹۵ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان با رعایت عدالت و توازن منطقه ای تعریف شده که چهار هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه ها است.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان بیش از ۷۱۳ هزار نفر است. بیش از ۵۹۴ هزار و ۷۵۲ مشترک اینترنت پر سرعت در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

این استان یک هزارو ۶۴۳ روستای دارای سکنه دارد که ۷۲۱ روستای آن بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند. تعداد روستاهای متصل به اینترنت پهن باند استان ۸۲۷ روستاست.

۹۵ درصد روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد حداقل به یک سرویس ارتباطی دسترسی دارند و ۷۰ درصد روستاهای استان با احتساب تمام تکنولوژی ها (گران و ارزان و ای دی اس ال، تری جی و فور جی) به اینترنت دسترسی دارند.

شهرستان بهمیی با جمعیت بالغ بر۵۰ هزار نفر جز شهرستانهای ۹ گانه کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122