تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 14:47
1615 بازدید
کد خبر : 2903

افتتاح ۲باب مدرسه خیرین ساز در شهرستان بهمئی+تصاویر

افتتاح ۲باب مدرسه خیرین ساز در شهرستان بهمئی+تصاویر

آفتاب زاگرس؛ مدرسه شبانه روزی امام حسین سرلیکک و مدرسه روستای پاگچی شهرستان بهمئی طی آیینی به بهره برداری رسید . صبح امروز ۲ باب مدرسه خیرین ساز در شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی و هیات همراه و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و

آفتاب زاگرس؛ مدرسه شبانه روزی امام حسین سرلیکک و مدرسه روستای پاگچی شهرستان بهمئی طی آیینی به بهره برداری رسید . صبح امروز ۲ باب مدرسه خیرین ساز در شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی و هیات همراه و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید .
درابتدای این مراسم فرماندار بهمئی ضمن عرض خوش امدگویی از تلاش های مدیرکل نوسازی استان و خاصه مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی تشکر کرد . محمدی گفت : سپاس و تشکر ویژه خودرا به خیرین محترم بنیاد موج مهربانی اعلام میدارم و امیدوارم در ادامه نیز توجه ویژه ای به شهرستان بهمئی داشته باشند .
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت : ۹ فضال آموزشی در شهرستان بهمئی در طی یکسال در شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید که یک رکورد محسوب می شود . حسینی گفت :در بحث تعمیرات و تجهیزات کمک های شایانی به مدارس شهرستان بهمئی صورت گرفته است وامیدواریم که مهر۱۴۰۲ با کمترین دغدغه در شهرستان بهمی باشد. حسینی افزود : همین جا لازم میدانم از مهندس محبوبی فر و الطافی و اقای انصاری خیرین محترم که در احداث این دو باب مدرسه در شهرستان بهمئی اقدام نمودند تشکر کنم.

رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه موج مهربانی گفت : ارادت قلبی به شهرستان بهمئی دارم. وی ادامه داد : این بنیاد از سال ۱۳۹۳ اغاز به کار کرد و در این مسیر کمک های شایانی به استان سیستان و بلوچستان و کهگیلویه وبویراحمد در مدرسه سازی شده است. محبوبی فرافزود: در زمینه اموزشی و تجهیزات به کمک خیرین محترم گام های بزرگی برداشته شده است .وی ادامه داد : ۳۰ مدرسه در سراسر کشور در حال احداث داریم .رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه موج مهربانی گفت : جا دارد در اینجا از مهندس الطافی تشکر کنم ایشان دبیر مجمع نیکوکاری کشور،جوان برتر استان فارس و شغل اصلی ایشان اتش نشانی است . تشکر میکنم از خیر محترم مهندس امیرهادی انصاری که در این پروژه کمک شایانی داشته اند .

مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی گفت :ما تلاش میکنیم که علاوه بر احداث مدرسه دانش اموزان عزیز را بورسیه کنیم و انها را رها نکرده و تا اینکه به مدارج بالای علمی برسند .مهندس الطافی افزود:تشکر از همه مدیرا ن و مسئولین محترم دارم امیدوارم تلاش شبانه ورزی همه ما منجر به کاهش مشکلات دانش اموزان و اولیا انها شود .وی ادامه داد ۷ مدرسه در سطح استان کهگیلیویه وبویراحمد داشته ایم که ۲ باب ان مربوط به شهرستان بهمئی است که این دو پروژه مدرسه سرلیکک و مدرسه پاگچی امروز افتتاح و به بهره برداری می رسند.مدیر عامل بیناد خیریه موج مهربانی در پایان از زحمات پیمانکار مدرسه سرلیکک جناب مهندس کورش مویدی صمیانه تشکر و قدردانی کرد .

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت :آیات و روایتی متواتری در باب کارهای خیر سفارش شده است و به تفسیر در مورد روایت مرگ مومن و کارهای خیر مومنین پرداخت . حاج اقا صلواتی ادامه داد : شهرستان نفت خیر اما محروم بهمئی مردمی ولایتمدار شهید پرور است که همانطور می دانید به لحالظ سرانه جمعیت در باب شهادت و جبهه و جنگ رتبه اول را در کشور داراست . وی ضمن گرامیداشت شهدای این شهرستان به ویژه شهیدان خوب و جاودانیان افزود: حقیقتا ما در بحث فضای اموزشی دچار مشکلات سخت افزای هستیم .۱۰ مدرسه دو شیفته مختلط در این شهرستان وجود دارد که می طلبد همت جهادی و انقلابی داشت تا این مشکلات حل شود . وی گریزی به ترک تحصیل دانش اموزان دختر در بخش ممبی و سراسیاب یوسفی زد و خواستار احداث مدرسه در این دو بخش محروم شد.امام جمعه شهرستان بهمئی هم چنان خواستار توجه ویژه به مدارس هوشمند در شهرستان بهمئی شد .

در این مراسم برنامه های متنوعی از قبیل اجرای سرود ،اهدا لباس ایل بهمئی به مدیر عامل بنیاد خیریه موج مهربانی و لوح تقدیر به خیرین و مدیرکل نوسازی همراه بود سپس روبان افتتاح مدرسه سرلیکک رسما” قیچی و به بهره برداری رسید .
خبرنگار فرهاد وفایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122