تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 13:11
2665 بازدید
کد خبر : 982

انتصابات گسترده در فرمانداری‌ها خوزستان/فرماندار بهبهان کیست؟

انتصابات گسترده در فرمانداری‌ها خوزستان/فرماندار بهبهان کیست؟

آفتاب زاگرس، پس از سخنان اخیر ریس جمهور مبنی بر تغییر گسترده در بدنه دستگاههای حاکمیتی و اجرایی ملی و استانی و شهرستانی ،استاندار خوزستان مدیریتیدست به تغییرات گسترده در حوزه فرمانداری‌ها تابعه زده است.اخباررسیده حاکی از آن است که فرمانداری های بهبهان،رامهرمز و هویزه در حال تغییر است. براساس این گزارش یوسف زمانی فرمانداربهبهان

آفتاب زاگرس، پس از سخنان اخیر ریس جمهور مبنی بر تغییر گسترده در بدنه دستگاههای حاکمیتی و اجرایی ملی و استانی و شهرستانی ،استاندار خوزستان مدیریتیدست به تغییرات گسترده در حوزه فرمانداری‌ها تابعه زده است.اخباررسیده حاکی از آن است که فرمانداری های بهبهان،رامهرمز و هویزه در حال تغییر است.
براساس این گزارش یوسف زمانی فرمانداربهبهان جای خود را به رستم عیدی پور،هرمز بهاروند فرماندار رامهرمز جای محمدشهبازی وحبیب عفری مفرد جای خود را به ایاد مطوری خواهند داد.

گفتنی است پیش از این رستم عیدی پور کارمند اداره کل سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان،محمدشهبازی بخشدارمرکزی شهرستان هفتکل و ایادمطوری بخشدارمرکزی شهرستان ماهشهر در پرونده دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122