تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 17:00
423 بازدید
کد خبر : 5488

ایل بهمئی در مقابل رضا شاه ایستاد/خبر خوش موحد برای مردم شهرستان بهمئی

ایل بهمئی در مقابل رضا شاه ایستاد/خبر خوش موحد برای مردم شهرستان بهمئی

آفتاب زاگرس؛ سید محمد موحد کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: چه کسانی می‌توانند جز موحد در این شرایط بد آب و هوایی این خیلی عظیم مردم را یکجا جمع کنند؟ خدایا تو شاهدی که هزاران سجده جوابگوی لطف این مردم

آفتاب زاگرس؛ سید محمد موحد کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: چه کسانی می‌توانند جز موحد در این شرایط بد آب و هوایی این خیلی عظیم مردم را یکجا جمع کنند؟ خدایا تو شاهدی که هزاران سجده جوابگوی لطف این مردم نخواهند بود.

وی گفت: مردم شهرستان بهمئی مردمی تاریخ ساز هستند و امکان ندارد که نقطه تاریکی در تاریخ بهمئی پیدا کرد. و هر جا نام بهمئی آمد شجاعت، شهامت، شرافت، یک روییی و مردانگی آمده است.موحد افزود: مردم بهمئی بودند که در مقابل رضا شاه ایستادگی کردند. سید محمد موحد به سخنان هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: حرف های هاشمی رفسنجانی در مورد رشادت ها و شهامت های کهگیلویه مخصوصاً مردم بهمئی بود.

موحد گفت: حماسه هفتم را مردم بهمئی آغاز کردند، جلسات مکرر و پرشور و هیجانی مردم بهمئی آغاز این حماسه است. مهمترین انتخاباتی که در پیش رو داریم انتخابات خبرگان رهبری است که نشان می‌دهد منزلت مردم در قانون اساسی چقدر بالا است، از شخص مقام معظم رهبری تا شورای روستا را مردم انتخاب می‌کنند اما در روز یازدهم اسفند بزرگترین مسئولیت مردم انتخاب خبرگان رهبری است که مردم بهمئی حضرت آیت الله ملک حسینی را انتخاب می‌کنند.

موحد در بخش دیگر سخنانش گفت: مجلس شورای اسلامی در راس تمام امور است من در دولت‌های مختلف حضور داشتم و خبر از چانه زنی های مجلس دارم. وی گفت: پیشرفت حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نتیجه رایزنی ها و پیگیری های موحد است.

موحددر ادامه به معضلات حل شده توسط پیگیریهای خود اشاره کرد و گفت: برطرف شدن مشکلات برق پایدار در شهرستان، برطرف شدن مشکلات آب شهرستان، گرفتن حق آلایندگی برای این منطقه به کمک شهردار و مدیر کل مالیات و استان بخشی از این پیگیریها است.وی به میزان آسفالت ها در روستاها و شهرها اشاره کرد و گفت: در آینده حرکت برای آغاز مینی پالایشگاه در شهرستان بهمئی با کمک بانک سپه آغاز میشود که زمینه اشتغال صدها نفر در این شهرستان اجرایی و عملی میشود.

وی همچنین به پیگیری مصوبات ورزشی در این شهرستان و اجرای چمن‌های مصنوعی فراوان و تحولی در ورزش شهرستان و حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شاهین بهمئی تا رسیدند به اوج اشاره کرد. موحد در پایان گفت: از حضور همه مردم نیروهای نظامی و انتظامی، شورای تامین، هیئت نظارت و هیئت اجرایی تقدیر و تشکر می‌کنم و از برادران طرفدار عدل هاشمی که به جمع ما پیوستند سپاسگزارمیکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122