تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 18:42
2733 بازدید
کد خبر : 450

بانوی خلبان ایل بهمئی سال نو را تبریک گفت

بانوی خلبان ایل بهمئی سال نو را تبریک گفت
بانو ی خلبان فاطمه بهمنی از ایل سترگ بهمئی است

آفتاب زاگرس؛در گذشته اکثر خلبان هایی که در آسمان ایران پرواز می کردند مردان بودند اما اکنون بانوان نیز وارد این شغل شده اند و فعالیت می کنند.فاطمه بهمنی از بانوانی است که پا به عرصه خلبانی گذاشته است و یکی از بانوانی است که در این شغل فعالیت می کند. این بانوی خلبان لر که از لرهای زاگرس نشین بهمئی است سال ۱۴۰۱ را به مردم ایران به ویژه مردم زاگرس نشین تبریک گفته است.
بهمنی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: صدای قدمهای بهار در ترنم باران عشق و مهربانی و نغمه پرستوهای خوش الحان بگوش میرسد که نوید بخش باز آفرینش طبیعت است و مظهر تجلی قدرت لایزال الهی.وی افزود: اکنون که با تمنای استجابت دعای «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» سال ۱۴۰۱ خورشیدی را آغازکرده ایم ، ضمن تبریک عید سعید نوروز و قدردانی از زحمات شبانه روزی کلیه دست اندرکاران عرصه بهداشت و سلامت کشور در این دوران سخت ، امیدوارم که سال جدید سر آغاز رهایی از روزهای سخت و ملال آور گذشته و جلوه گاه ایام فرخنده و پر امید آینده باشد.
این بانوی خلبان بیان داشت: در آستانه سال نو دست نیاز به سوی آن بی نیاز بر می آورم و از درگاه پر مهر و رحمتش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت همراه با تندرستی و سعادت برای همه هم میهنانم بخصوص زاگرس نشینان خونگرم و قهرمان آرزو میکنم.بهمنی گفت: بدون داشتن یک هدف درست و محکم، جداً نمی توان برنامه اصولی برای آینده داشت. جوانان و نوجوان می توانند با یک نگاه دقیق به آینده، و با در نظر گرفتن زمان حال و تفکر ، بهره گیری از درس های گذشته و با احترام به دانش و تجربه دیگران، هدف های دست یافتنی زندگی خود را با دوراندیشی و اگاهی انتخاب کنند.

به گزارش آفتاب زاگرس ، ایل بهمئی در جغرافیای سرزمینی استان های خوزستان ، کهگیلویه وبویراحمد ، بوشهر و فارس سکنی دارند این ایل سابقه درخشانی در مبارزات با صاحبان زور داشته است( مبارزه با رژیم ستم شاهی) و در ۸ سال دفاع مقدس کارنامه ای مشعشع از خود به یاد گارگذاشته است .هم چنین فرزندان این ایل در مبارزه با محور عربی عبری و غربی و داعشیان زمان و در دفاغ از حرم اهل بیت جانفشانی ها کرده اند . ایل بهمئی قریب به ۱۰۰۰ شهید به نظام اسلامی و دفاع از امنیت و سرزمین کشور اهدا کرده است .شایان ذکر است در صورتی که استعداد این فرزندان شناسایی شود می توانند برای جامعه و مملکت مثمر ثمر باشند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122