تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 8:28
468 بازدید
کد خبر : 3513

بخش ابوالفارس بکرترین منطقه استعدادیابی فوتبال در خوزستان

بخش ابوالفارس بکرترین منطقه استعدادیابی فوتبال در خوزستان

آفتاب زاگرس،یک کارشناس فوتبال معتقد است که جای جای مناطق خوزستان، مناطقی بکر برای استعدادیابی و تست گیری تیم های فوتبالی است. به گزارش آفتالب زاگرس به نقل از ایسنامحسن بابادی اظهارکرد: بدون اغراق باید اعتراف کنم تک تک مناطق خوزستان استعداد فوتبالی خاصی داشته و می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بهتر،

آفتاب زاگرس،یک کارشناس فوتبال معتقد است که جای جای مناطق خوزستان، مناطقی بکر برای استعدادیابی و تست گیری تیم های فوتبالی است.

به گزارش آفتالب زاگرس به نقل از ایسنامحسن بابادی اظهارکرد: بدون اغراق باید اعتراف کنم تک تک مناطق خوزستان استعداد فوتبالی خاصی داشته و می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بهتر، شاهد خروجی های بیشتری در فوتبال استان باشیم اما باید گفت فوتبال خوزستان تنها به اهواز و مناطق اطراف آن محدود نمی شود چرا که همواره مشاهده شده در تست گیری و استعدادیابی ها کوتاهی های زیادی نسبت به دیگر مناطق صورت می گیرد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بهترین جایی که می توان در رده های سنی مختلف اقدام به استعدادیابی و تست گیری کرد، منطقه ابوالفارس رامهرمز است و بس. چرا که بازیکنان آن منطقه هم بسیار تکنیکی و تاکتیک پذیرند و هم از لحاظ آمادگی جسمانی و مسایل روحی روانی در فوتبال فاکتورها و ویژگی های خوبی را از خود نشان داده اند. فوتبال در گوشت، پوست و استخوان مردم ابوالفارس ریشه دوانده و در یک کلام، فوتبال را خیلی خوب می فهمند. دقیقا مثل شهرستان های جویبار در کشتی آزاد و اندیمشک در کشتی فرنگی.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: سال ها در حال تحقیق و بررسی بودم که بهترین و بکرترین نقطه خوزستان برای استعدادیابی فوتبال کجاست که به این نتیجه رسیدم، ابوالفارس از توابع رامهرمز منطقه ای است که اگر روی آن سرمایه گذاری شده و هر ساله در چند نوبت تست های استعدادیابی گرفته شود، قادر خواهد بود با ظرفیت های بالایی که در زمینه فوتبال دارد، در یک بازه زمانی ۵ تا ۱۰ ساله فوتبال خوزستان و کشور را سرشار از بازیکنان نخبه کند و از این طریق کمک شایانی به رونق و چرخش چرخ اقتصاد فوتبال خوزستان و خصوصا رامهرمز و ابوالفارس کند.

وی بیان کرد: بدون تردید اگر چنین شود، نقش ابوالفارس در فوتبال استان و کشور، همچون جایگاه کشور جاماییکا در دوهای سرعت دنیا خواهد بود. به اعتقاد من باید مربیان باشگاه های مطرح استان خصوصا آکادمی فولاد خوزستان، با سرمایه گذاری روی این منطقه به تیم های خود و فوتبال استان خدمت کنند. حتی توصیه می کنم فولاد و استقلال خوزستان نیز کمپ استعدادیابی در این منطقه احداث نموده تا بتوانند با برنامه ریزی مدون و طولانی مدت به صورت آکادمیک، به اهداف گفته شده برسند.

بابادی گفت: پس توصیه می کنم تا دیر نشده و تیم ها در حال استعدادیابی و بسته شدن هستند، حتما سری به ابوالفارس زده شده و بازیکنان مورد نیاز خود را شناسایی و از توانایی و ظرفیت های آن ها در جهت خدمت به فوتبال استان بهره بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122