تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 - 18:39
688 بازدید
کد خبر : 2717

برگزاری کارگاه توانمند سازی معلمان بهمئی+جزئیات و تصاویر

برگزاری کارگاه توانمند سازی معلمان بهمئی+جزئیات و تصاویر

آفتاب زاگرس؛ کارگاه توانمندسازی روانشناختی مدیران، معلمان و مربیان با حضور حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهر لیکک، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، مدیران، معلمان و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار گردید. مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در

آفتاب زاگرس؛ کارگاه توانمندسازی روانشناختی مدیران، معلمان و مربیان با حضور حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهر لیکک، مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی، مدیران، معلمان و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار گردید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در حاشیه ی این کارگاه با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر گفت: با توجه به اینکه مسائل روانشناختی یکی از مسائل مهم و حیاتی برای هر فردی در زندگی است، احساس کردیم که برگزاری چنین کارگاهی می تواند برای مجموعه‌ی همکاران در مدارس موثر باشد تا آنها بتوانند در مدرسه با دقت نظر بیشتری هم به خود و هم به دانش آموزان توجه کنند.فرح بخش گفت: روح و روان سالم باعث موفقیت می شود و افرادی که از روحیه ای سالم برخوردار باشند در زندگی به موفقیت بیشتری می رسند.مدیر اموزش و پرورش بهمئی ادامه داد : با تقدیر و تشکر از گروه جهادی استان اصفهان گفت: با این شرایط، به این نتیجه رسیدیم که از این گروه جهادی دعوت کنیم تا این کارگاه را برای همکاران در شهرستان برگزار کنیم.

در این همایش رئیس کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد .امام جمعه شهرستان بهمئی نیز در این همایش گفت :با توجه به اینکه شهرستان بهمئی ۱۲۵ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است انتظار داریم در حوزه مدارس کمک شایانی به شهرستان شود . حاج اقا صلواتی گفت :۱۰ مدرسه دو شیفته در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی وجود دارد که مشکلات عدیده ای را برای دانش اموزان و اولیا در پی داشته است . امام جمعه بهمئی افزود: در حوزه بخش ممبی و مناطق روستایی شهرستان بهمئی نیازمند توجه به تجهیز و نوسازی مدارس است .
مدرس این کارگاه دکتر هاشم زاده سخنران و مدرس دانشگاه از استان اصفهان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122