تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 18:36
252 بازدید
کد خبر : 3987

به معامله گرها رای ندهید

به معامله گرها رای ندهید

آفتاب زاگرس،نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد. امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نماز گذاران به رعایت تقوای الهی گفت: حرم شاهچراغ برای دومین بار طی چند ماه اخیر مورد حمله تروریستی واقع شده است هدف دشمن از تکرار عمل تروریستی

آفتاب زاگرس،نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نماز گذاران به رعایت تقوای الهی گفت: حرم شاهچراغ برای دومین بار طی چند ماه اخیر مورد حمله تروریستی واقع شده است هدف دشمن از تکرار عمل تروریستی در شاهچراغ چیست؟ در اقدامات تروریستی چند سال قبل همه با عوامل داعش در ارتباط بودند هم در اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، حرم امام راحل (ره)، رژه نیروهای مسلح در اهواز نقطه هدف اماکن و مناطق سیاسی بود.

صلواتی افزود: حالا دشمن از هدف سیاسی به هدف مذهبی روی آورده است هدف اصلی ترور در گذشته مقامات سیاسی و نظامی بود اما حالا هدف ترور غیرنظامیان است تابعیت عاملان اقدامات تروریستی هم متفاوت است اما محور همه داعش است دشمن به دنبال چیست؟ هدف دشمن چیست؟ ایجاد تنش میان مقاومت و جبهه ایران اسلامی با مهاجران است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تنش بین مهاجران و ایران اسلامی است دشمن به دنبال انحراف توجه جبهه مقاومت از تمرکز بر رژیم صهیونیستی است تلاش دشمن برای تحریک گسل مذهبی است لذا اخیرا مراکز فرهنگی تشیع را هدف قرار می‌دهند استان فارس چون استانی از اقوام مختلف ادیان و مذاهب مختلف را دارد آن را هدف قرار دادند از دیگر اهداف دشمنان هدف گیری امنیت ملی به عنوان اصلی ترین توفیق این نظام است.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: تحت شعاع قرار دادن موفقیت های این دولت و به دنبال زنده نگه داشتن شعله التهاب و تنش از دیگر اهداف دشمنان انقلاب اسلامی می باشد یک حقیقت را عملیات دوم شاهچراغ نمایان کرد که آمریکا در حال سرمایه گذاری بر روی داعش به عنوان یک گروه ضد مقاومت است می‌خواهد امید را در گروه های ضد انقلاب سلطنت طلبان و منافقین احیا کند میخواهد به آنها بگوید تا دوباره زمینه ی اغتشاش را در کشور فراهم کنند منتهی ریشه همه این اتفاقات در سرزمین های اشغالی و در اتاق فکر رژیم غاصب صهیونیستی است ما رژیم غاصب صهیونیستی را عامل این جنایت میدانیم و بدانید فرزندان این ملت وارثان شهید قدس حاج قاسم سلیمانی ردپای شما را گم نمیکنند و در زمین های اشغالی ما جواب کوبنده را به شما خواهیم داد.

وی عنوان کرد: درباره آزادسازی پول های ایران چند نکته را عرض میکنم قاعده غلبه اراده ما بر اراده دشمن این است که دشمن به این نتیجه برسد که هزینه کوتاه آمدن مقابل ما کمتر از مقابله با ما است و این نیاز به اقتدار در حوزه های مختلف دارد این استقامت و مقاومت است که دشمن را خاضع میکند یکی از حوزه های اقتدار کشور اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران است دستگیری افراد دو تابعیتی توسط دستگاه امنیتی مانور عظمت امنیت ایران بود نباید این اقدام را بیش از وزن خود بزرگنمایی نمود و نبایدم این اقدام را تقلیل وزن داد یک بعد بزرگ برای ایران بود.

صلواتی بیان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خون پاک شهیدان مجاهدات های مدافعان حرم و مدیریت ولایت راه کربلا این باب واسطه رحمت الهی به روی عموم مردم باز شد خیلی ها از این فیض محروم شدند و الان زیر خاک هستند اربعین امام حسین (ع) نزدیک است این زیارت امروز به برکت مجاهدات ها آزاد شده است.

وی افزود: یک روز برای سفر به کربلا و زیارت امام حسین (ع) متوکل عباسی برای ممانعت از زیارت حکم قطع دست افراد را میداد در این زیارت اربعین ما می توانیم وجود مقدس امام عالم امیرالمؤمنین (ع) امام حسین (ع) حضرت عباس (ع) علی اکبر علی اصغر اصحاب سیدالشهدا قبور مطهر اصحاب سید الشهدا و امامین عسکریین (علیهمالسلام) مادر امام زمان (عج) امام موسی کاظم امام جواد و سایر اصحاب ائمه را زیارت کنیم در واقع ما در این سفر نیرو میگیریم ما زنده میشویم خودمان را احیا میکنیم همه تلاش کنند در این سفر معنوی و معراجی از این فرصت استفاده کنیم اگر خودمان به دلایلی امکان سفر نداریم زمینه ی سفر دیگران را فراهم کنیم به خصوص جوانان و نوجوانان را حمایت کنیم که به زیارت اربعین بروند.

وی گفت: هشام بن سالم از امام صادق علیه السلام پرسیدم: کسی که خودش به واسطۀ بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین علیه السلام برود و در عوض شخصی دیگر را روانه کند(هزینه هایش را بدهد)، چه اجری دارد؟ امام صادق علیه السلام فرمودند به ازای هر درهمی که خرج کند، خداوند همانند کوه اُحد برایش حسنه می نویسد ، چندین برابر آنچه هزینه کرده را در همین دنیا به او برمی گرداند!، بلاهایی را که فرود آمده تا به او برسد، از او می گردانَد و از وی دور می کند و مالش حفظ می شود.

صلواتی بیان کرد: در ادامه سلسله مباحث با موضوع انتخابات یکی از وظایف مردم این است که برای نماینده مجلس ملاک و معیار ایستادگی در مقابل فساد را اولویت قرار دهند ببینند این نامزدها که ثبت نام کردند چقدر نسبت به فقر فساد و تبعیض حساس هستند عملکرد گذشته آنها نسبت به این عوامل چطور بوده است به اطرافیان نامزدها نگاه کنیم به اصحاب قدرت و ثروت توجه نکنیم اگر دیدید همراه نامزد انتخابات پولدارها هستند در آینده توجه او به سمت همین افراد وام‌دار همین افراد است لذا نباید به چنین نامزدهایی اعتنا کرد به ساده لوحان و کسانی که به راحتی فریب می‌خورند و اغفال می‌شوند و از اصحاب قدرت و ثروت و از اهل و عامل تبعیض فساد و فقر حمایت می‌کنند این‌ها لیاقت نمایندگی از مردم را ندارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: به کسانی که هم در استان حامی ارزش‌ها و آرمان‌ها و انقلاب هستند و هم در کشور این مواضع را دارند حمایت کنیم آنهایی که در سطح کلان و کشور به ظاهر آرمان‌خواه هستند اما در استان و شهرستان‌ها با دوستان و اهل ولایت ستیزان همراهی و همکاری و حمایت می‌کنند این‌ها نمی‌توانند ولایتمداران حقیقی در جامعه باشند این‌ها افراد معامله‌گری هستند و به دنبال منافع هستند مجلس معامله‌گر نمی‌خواهد مردم استان باید نماینده‌ای را انتخاب کنند کسی سیاست او دینی و ولایی باشد نه دین او سیاسی باشد کسانی که در خفا و در جلسات خصوصی و در دیدار با بزرگان و علما از آرمان‌ها و انقلاب و ارزش‌ها دم می‌زنند اما در مجامع عمومی و آن وقتی که انقلاب و نظام و ولایت نیاز به حمایت و اعلام موضع دارند سکوت می‌کنند به این افراد هم نباید توجه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122