تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 7:59
462 بازدید
کد خبر : 6122

بی ادعا اما توانمند به سبک مدیریتی فرمانده جوان

بی ادعا اما توانمند به سبک مدیریتی فرمانده جوان

آفتاب زاگرس؛اجلاسیه ۱۲۸ شهید والامقام شهرستان بهمئی شامگاه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در محوطه سپاه ناحیه بهمئی با حضور مسئولان کشوری و لشکری ،خانواده معظم شهدا ایثارگران و احاد مختلف مردم برگزار شد. پیام ها و گزارش های واصله به این پایگاه خبری از قدرشناسی و اعلام رضایت از عملکرد فرمانده جوان سپاه ناحیه بهمئی است

آفتاب زاگرس؛اجلاسیه ۱۲۸ شهید والامقام شهرستان بهمئی شامگاه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در محوطه سپاه ناحیه بهمئی با حضور مسئولان کشوری و لشکری ،خانواده معظم شهدا ایثارگران و احاد مختلف مردم برگزار شد.
پیام ها و گزارش های واصله به این پایگاه خبری از قدرشناسی و اعلام رضایت از عملکرد فرمانده جوان سپاه ناحیه بهمئی است انها با اعلام این موضوع که یکبار دیگر مشخص شد که فرزندان دیار بهمئی هرکجا میدان مشخص باشد می تواند به نحوه احسنت وظایف محوله خود را به انجام دهند و شایستگی و توانایی خود را نشان دهند.
سرهنگ غلامی نژاد بی ادعا اما توانمند با عملکرد درخشان خویش و با همکاری همکاران و سایر مسئولین اجلاسیه در خور ایل بهمئی برگزار نمود که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد .

هیات تحریریه سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس برخود لازم می داند از زحمات برادر غلامی و همه همکاران ایشان در برگزار با شکوه اجلاسیه ۱۲۸ شهید والا مقام شهرستان بهمئی ضمن خداقوت برای انها ارزوی صحت و موفقیت روز افزون دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122