تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 10:13
717 بازدید
کد خبر : 2846

تبانی و معامله جهت استخدام در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

تبانی و معامله  جهت استخدام در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب زاگرس ،سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از بکارگیری نیروهای متعدد انسانی در برخی از ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان این استان، اظهارداشت: بعنوان نمونه یک مورد عرض می کنم که کارشناس تربیت بدنی در سوم آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی

آفتاب زاگرس ،سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از بکارگیری نیروهای متعدد انسانی در برخی از ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان این استان، اظهارداشت: بعنوان نمونه یک مورد عرض می کنم که کارشناس تربیت بدنی در سوم آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته شده است.

“کیان دهراب پور” گفت: برخی مُدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد با هم تبانی می‌کنند و بصورت ضربدری افرادی را بدون در نظر گرفتن شاخصه های لازم نظیر تحصیلات، سن و امثالهم بکار می‌گیرند و این در شآن دولت سیزدهم نیست.

وی با بیان اینکه تمامی مدیرانی که در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اینگونه رفتار کرده اند باید پاسخگوی مردم باشند، یادآورشد: همین خانمی که با عنوان کارشناس تربیت بدنی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سوم آبانماه امسال شروع بکار شده اکنون در کلنیک تخصصی شهرستان کهگیلویه مشغول به فعالیت است و این در حالیست که بسیاری از جوانان آن دیار بدلیل فقر و بیکاری خودکشی می کنند.

سرپرست هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: جالب است بدانید که همین خانم را در زمان گزینش، یکی از رووسای دانشگاه های این استان در همین دولت سیزدهم که یکی از شعارهای آن مبارزه با فساد و تبعیض است همراهی می نمود.

دهرابپور با تاکید براینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از اینگونه رُخدادهای نگران کننده خبر دارند و بشدت ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: مُتاسفانه بسیاری از مدیران فامیل‌های نزدیک خود را بکار گرفته و باهم معامله کرده‌اند.

وی با اظهار نگرانی خود از بکارگیری بدون ضابطه در جذب نیروی انسانی در ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: تبانی و معامله در ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای بکارگیری نیرو بیداد می کند و باید جلوی این بی قانونی ها را گرفت.

دهرابپور تاکیدکرد که در برابر سوء استفاده های این چنینی انقلابی عمل می کند و اگر به او هم ضرر وارد شود با تمام توان در برابر این سوء استفاده ها ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه جذب و بکارگیری نیروهای انسانی در ادارات و شرکت های این استان بشدت ناراضی و آنچه که ” کیان دهرابپور” در قالب این مصاحبه عنوان داشته، سخنانی است که روزانه توسط مردم بیان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قزوین دوشنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

مگه دولت ۱۳ آبرویی داشت و داره ؟ شانش کجا بود!!؟

اسداله پرویزی دوشنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

خسته نباشید جناب دهراب پور
این رویه سالهاست دراستان ک.ب وجود دارد
عامل اساسی آنها در راس نمایندگان مجلس هستند ومتنفذین پایتخت نشین ،سپس مقامات استانی
و نبود نڟارت های قوی که البته خود آن ناظران را هم از قبل می بینند
استخدام های فله ای در شبکه بهداشت ،اداره گاز و………وسایر ادارات

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122