تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 10:10
242 بازدید
کد خبر : 3955

خبرنگاران رسالت آگاه سازی در پیشگیری از وقوع جرائم را دارند

خبرنگاران رسالت آگاه سازی در پیشگیری از وقوع جرائم را دارند

آفتاب زاگرس؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگاروقدردانی از تعامل و تلاش‌های خبرنگاران بابت پوشش، انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در شهرستان اظهار داشت: یقیناً تلاش و دغدغه‌های خبرنگاران در راستای آگاه‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی مردم

آفتاب زاگرس؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگاروقدردانی از تعامل و تلاش‌های خبرنگاران بابت پوشش، انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در شهرستان اظهار داشت: یقیناً تلاش و دغدغه‌های خبرنگاران در راستای آگاه‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی مردم در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه، نقش به‌سزایی دارد.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در کنار پلیس تکمیل‌کننده اقدامات ناجا است، افزود: رویکرد اصلی پلیس ارتقای امنیت جامعه محور بوده که خوشبختانه این هدف با نگاه نیروی انتظامی به تأثیر رسانه در ارتقای احساس امنیت و ایجاد ارتباط با خبرنگاران تحقق یافته و امیدواریم همواره در این راستا گام برداریم.وی خاطر نشان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از مردم، با مردم و در کنار مردم است و برای روشنگری افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه است.

جمشیدی با بیان اینکه امروز پلیس و رسانه در برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه کنار یکدیگر قرار دارند و به مثابه دو بال هستند، خاطرنشان کرد: معتقدیم هرچه با مردم شفاف تر و صریح تر صحبت کنیم، مردم نسبت به پلیس اعتماد بیشتری خواهند داشت و امروز همین اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای پلیس است.وی افزود: رسالت شما خیلی بیشتر از خبرنگاری و نوشتن و پخش اخبار است، چرا که در کار شما همه چیز نهفته است.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: ما از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم و مسئولین کمبودها، نارسایی ها و نیازمندی های شهرستان را از زبان شما به عنوان صادق ترین قلم ها می توانند دریافت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: انتظاری که از رسانه، خبر و خبرنگار می رود این است که اولویت اول خود را شفاف سازی، اولویت دوم آگاه سازی، اولویت سوم آموزش و آخرین و مهمترین اولویت خود را رفع مشکلات مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه پلیس از خبرنگاران حمایت خواهد کرد گفت: ما مجموعه ی نیروی انتظامی شهرستان صمیمانه و مجدانه در حال کار کردن شبانه روزی برای آرامش و راحتی این مردم هستیم.

سرهنگ جمشیدی افزود: ۱۳۸ در صد افزایس کشف سرقت و کاهش صد در صدی جرایم خشن در سطح شهرستان داشتیم.وی در پایان ادامه داد: افزایش ۸ در صدی دستگیر شدگان در کلیه جرایم و افزایش ۵۶ در صدی دستگیری سارقین و کاهش ۵۰ در صدی نزاع دست جمعی می باشد.

در این نشست خبرنگاران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته اند.

در پایان با اهدا لوح از زحمات خبرنگاران تجلیل بعمل امد


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122