تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 11:49
339 بازدید
کد خبر : 3510

توسعه زیرساختهای ارتباطی در تشان بهبهان

توسعه زیرساختهای ارتباطی در تشان بهبهان

آفتابز اگرس؛با فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی و نصب دکل تلفن همراه پرسرعت با تکنولوژی نسل ۲ G, ۳G و ۴ G شبکه ارتباطی همراه اول در کوی شاه غالب شهر تشان بهبهان توسعه و ارتقا یافت. رئیس اداره مخابرات بهبهان گفت : به منظور پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول وهمچنین رفع نقاط

آفتابز اگرس؛با فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی و نصب دکل تلفن همراه پرسرعت با تکنولوژی نسل ۲ G, ۳G و ۴ G شبکه ارتباطی همراه اول در کوی شاه غالب شهر تشان بهبهان توسعه و ارتقا یافت. رئیس اداره مخابرات بهبهان گفت : به منظور پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول وهمچنین رفع نقاط کور و بهره مندی مشترکان از خدمات مطلوب و با کیفیت، نصب و راه اندازی سایت جدید در دستور کار کارشناسان فنی معاونت سیار مخابرات منطقه قرار گرفته است.

پورعبدالله افزود : بر این اساس با همت و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار منطقه و همکاران در مخابرات شهرستان، سایت جدید و پرسرعت در کوی شاه غالب شهر تشان بهبهان نصب و راه اندازی شد.

وی گفت : با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت جدید به شبکه گسترده همراه اول، ضمن توسعه و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول مشترکان در کوی شاه غالب تشان، مناطق اطراف و راه‌های مواصلاتی آن از شبکه ارتباطی با کیفیت همراه اول و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر با کیفیت مطلوب برخوردار شدند.

گفتنی است ، توسعه ارتباطات سیار به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی و بهره مندی مشترکین از خدمات مطلوب از اهداف مخابرات منطقه خوزستان است که بر اساس برنامه‌ای مدون و تعریف شده همچنان در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122