تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 5:39
395 بازدید
کد خبر : 4351

ثبت نام نهایی نخبه علمی اقتصاد در حوزه انتخابیه بهبهان+جزییات

ثبت نام نهایی نخبه علمی اقتصاد در حوزه انتخابیه بهبهان+جزییات

آفتاب زاگرس ،دکتر سجاد موسوی مطهر، نخبه علمی اقتصاد، با جریان مردمی “ندای تخصص “ثبت نام نهایی خود را انجام داد. دکتر سجاد موسوی مطهر عضو هیئت علمی دانشگاه،مؤلف کتاب های رشته حسابداری و دارای ۱۳مقاله برتر در دانشگاه های شهید بهشتی تهران- شهید باهنر کرمان ثبت نهایی خود را برای کاندیداتوری مجلس درحوزه های

آفتاب زاگرس ،دکتر سجاد موسوی مطهر، نخبه علمی اقتصاد، با جریان مردمی “ندای تخصص “ثبت نام نهایی خود را انجام داد.

دکتر سجاد موسوی مطهر عضو هیئت علمی دانشگاه،مؤلف کتاب های رشته حسابداری و دارای ۱۳مقاله برتر در دانشگاه های شهید بهشتی تهران- شهید باهنر کرمان ثبت نهایی خود را برای کاندیداتوری مجلس درحوزه های بهبهان، آغاجاری ، منصوریه، تشان و زیدون انجام دادند..
دکتر موسوی مطهر پس از ثبت نام ضمن تاکید بر حضور همه ی اقشار در انتخابات و ضروری دانستن برگزاری انتخاباتی پرشور، بیان کردند حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند حضور متخصصان این علم در مجلس می باشد.
دکتر موسوی مطهر با اشاره به سوابق اجرایی و علمی (کارشناس رسمی دادگستری، حسابرس شرکت های بورسی،مشاور بانک مهر اقتصاد، مشاور مالی شهرداری بهبهان )بیان نمودند به پیشنهاد گروهی کثیری از نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان ومردم که نسبت به روزمه بنده اطلاع و لطف داشتند، از یک سال گذشته با شناخت و مطالعه کافی نسبت به معضلات و مشکلات اقتصادی، ،صنعت ،کشاورزی، ورزشی ،فرهنگی و اجتماعی که توسط تیم قوی از مشاوران نخبه شناسایی شد با برنامه های مدون و علمی و قابل اجرا که در حوزه تخصص بنده می باشد تصمیم به حضور در ماراتن انتخابات مجلس گرفته شد و در این راه ضمن صحبت های حضوری با مردم و نخبگان و کسب اجازه از همه اقشار برای این امر خطیر ثبت نام نمودم.

ایشان اعلام کردند که برنامه های بنده در آینده نزدیک به صورت شفاف وساده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و اظهار کردند راه پیشرفت کشور و منطقه در گرو ارتباط شفاف و بهره گیری از نظرات مردم و نخبگان دانشگاهی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122