تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 5:27
6463 بازدید
کد خبر : 80

«جنایت بی‌دقت» در بلژیک و کره جنوبی

«جنایت بی‌دقت» در بلژیک و کره جنوبی
فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، مهمان دو جشنواره «موو» در بلژیک و «جیون جو» در کره‌جنوبی خواهد شد. «موو»، یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، در تازه ترین دوره این فستیوال که از ۳۱ فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار خواهد شد، شرکت دارد.

فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری، مهمان دو جشنواره «موو» در بلژیک و «جیون جو» در کره‌جنوبی خواهد شد.

«موو»، یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، در تازه ترین دوره این فستیوال که از ۳۱ فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار خواهد شد، شرکت دارد.

همچنین بیست و دومین دوره جشنواره «جیون جو» در کره‌جنوبی، از ۹ اردیبهشت برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره، فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش سینمای جهان در کنار ۱۱ فیلم از کشورهای فرانسه، برزیل، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به نمایش درمی‌آید.

«جنایت بی‌دقت» اولین حضور بین‌المللی‌اش را با جشنواره ونیز و در هفتاد و هفتمین دوره آن آغاز کرد و پس از آن در جشنواره‌های متعددی در گوشه و کنار دنیا به نمایش درآمد. این حضورهای بین‌المللی در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

تا کنون قرارداد پخش فیلم در کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سویس و آلمان برای اکران در سینماها و پخش وی او دی منعقد شده است.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است و پخش بین‌المللی آن را کمپانی فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122