تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 23:31
1371 بازدید
کد خبر : 1908

حمله‌ی «انقلابی‌ها» به «نخست وزیر امام»

حمله‌ی «انقلابی‌ها» به «نخست وزیر امام»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، انتشار نوشتار تازه‌ای از میرحسین موسوی که مقدمه‌ای بر ترجمه‌ی عربی بیانیه‌های او پس از انتخابات ۸۸ است با واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. در ادامه واکنش‌های توییتری و رسانه‌های جریان اصولگرای «انقلابی» به این نوشته‌ی تازه‌منتشرشده را به انتخاب خبرنگار آفتاب زاگرس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس، انتشار نوشتار تازه‌ای از میرحسین موسوی که مقدمه‌ای بر ترجمه‌ی عربی بیانیه‌های او پس از انتخابات ۸۸ است با واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

در ادامه واکنش‌های توییتری و رسانه‌های جریان اصولگرای «انقلابی» به این نوشته‌ی تازه‌منتشرشده را به انتخاب خبرنگار آفتاب زاگرس می‌خوانید.

گفتنی‌ست که اغلب مطالب مطرح‌شده از سوی این طیف در واکنش به آنچه آقای موسوی نوشته، شامل اتهامات و توهین‌هایی علیه او بوده است!
قدرت‌الله حق‌شناس: ‌‏مدعای موروثی دانستن رهبری از میرحسین موسوی بر چه مبنایی است؟ حجتی دارد؟ ۲۰سال است خودشان بدون هیچ دلیل و سندی این را طرح و حالا خودشان زرخود را نقد می کنند عجیب نیست؟ موسوی کم ظرفیت، ساده و تحریک شونده با اطلاعات دروغ. چقدر این مرد احمق است.توهین به مدافعان حرم و حمایت از داعش بماند

امیرحسین ثابتی: ‏افسار پاره کردن میرحسین موسوی در نوشته اخیرش ثابت کرد که سیاست تساهل در برابر او و اکتفا به حصر خانگی اش اشتباه بود.
وی باید همان سال ۸۸ به اشد مجازات می رسید، البته هنوز هم دیر نشده است.

محمدصالح مفتاح: ‏واقعاً از آدم سیاسی که شایعات درباره جانشینِ رهبر شدنِ آقای ‎مجتبی خامنه‌ای را جدی می‌گیرد، تعجب می‌کنم!
لااقل کمی تاریخ بخوانید!

سیده کاف: ‌‎مجازات نشدند که این‌طور افسار پاره کردند و وقیحانه تاریخ رو تحریف می‌کنند!

اردشیر مطهری: ‏بیانیه اخیر ‎میرحسین موسوی علیه نظام نشان داد که افکار او فرسنگ ها با افکار امام عزیز فاصله دارد، همچنین او بار دیگر نشان داد که شایستگی ترحم و عطوفت نظام را ندارد و از هر فرصتی برای ضربه به کیان انقلاب و ترویج دیدگاه های غرب استفاده می کند.

مرتضی بحرینی: ‏میدانید کینه ‎میرحسین موسوی از سردار همدانی عزیز از کجاست؟
چون اجازه نداده نبود اراذل و اوباش که اجیر کرده بودند به خیابان بیایند
چون مقابل هلهله کنندگان و آتش زدگان پرچم عاشورای امام حسین ایستاد
آری، درد ‎میرحسین موسوی این بود

کبری آسوپار: ‌‏یک نفر به میرحسین موسوی برساند که با توهین به مدافعان حرم اهلبیت که هیچ، با کشتن خود اهلبیت و پیروزی ظاهری در جنگ هم، ملعونان به گندم ملک ری نرسیدند، تو دیگر خودت را به ریسمان ابلیس نیاویز!/موسوی نمی‌گوید آن اوباشی که سردار همدانی با تربیت، تغییرشان داد و در مسیر انقلاب به کارشان گرفت، از میان اردوکشی خیابانی حامیان من شناسایی کرده بود و آنها وقتی تحت تربیت سردار قرار گرفتند، دیگر قمه نزدند، بلکه از مردم خداجو نامیدمشان قمه خوردند و حتی شهید شدند.

محمدرضا کردلو: ‏از سختی‌های مصلحت، تحمل هرزه گویی‌های متهم‌ترین متهم امنیتی همه سالهای پس از انقلاب است. از سختی‌های مصلحت، تحمل این ملعون است که ۸۸ را به نقطه آغازی برای بسیاری از شکاف‌ها در جامعه ایران بدل کرد.

علی‌اصغر محرم‌زاده: ‏این توهین آشکار میرحسین موسوی به سردار شهید حاج حسین همدانی نباید بی جواب بمونه!

جعفر بلوری: ‏خودزنی امروز ‎میرحسین موسوی و برداشتن نقاب از چهره یک بار دیگر نشان داد، رهبر حکیم انقلاب تیزبین تر، باهوش تر و نکته سنج تر از خیلی از ماهاست…
که اگر با او در همان هفته های اولیه فتنه برخورد می شد، چه بسا امروز برای خیلی از ماها، سمت ‎داعش و ‎اسرائیل بودنش، باور کردنی نبود!

سیدمحمدرضا اصنافی: ‌‏صدام با صدامی اش وقتی امام فوت کرد تو جلسه رسمی گفت دست خمینی از دنیا کوتاهه دیگه درموردش حرف نزنید. موسوی هم حتی معرفت صدام رو هم نداشت که علیه قهرمان وطنش که دستش از دنیا کوتاهه عقده گشایی نکنه/تاریخ قضاوت خواهد کرد که جلوگیری از شکل‌گیری اسرائیلی اسلامی شکل در منطقه یکی از دقیق‌ترین و به موقع‌ترین تصمیمات دوران رهبری آیت‌الله خامنه‌ای بود که با قیمت پاک‌ترین خون‌های جوانان وطن تا دهه‌ها از جنگ و خونریزی جلوگیری کرد.
اندازه رضا گلزار هم فهم سیاسی ندارید آقای موسوی

مصطفی وثوق‌کیا: ‏سالها اتهام زدند و مخالفانشان را داعشی خواندند حالا میرشان بیانیه داده و از داعشیان حمایت کرده و آنان را آزادیخواه خوانده
چرخ روزگار که میگن همینه
عباس کلاهدوز: ‏خرفت احمق! اگه امثال شهید حاج حسین همدانی و مدافعان حرم نبودند، الان همسر و دخترهات زیر دست و پای داعشی‌‌ها بودند

محمدمهدی شیرمحمدی: ‏اظهارات اخیر او درباره ‎شهید همدانی
قصه بی ادبی برادر حاتم طائی و چاه زمزم است
سخت است بعد از سالها ببیند هنوز کسی او را جدی نمی گیرد.

حنظله خلیلی: ‏۷ سال پیش کلمه ارگان میرحسین، سردار همدانی را شهید و امروز می‌گوید جانش تلف شد!
شهید جانش تلف می‌شود؟! خاک بر سرت کنند که شهید را کسی می‌دانی که جانش تلف شده!!

محمد شیروانی: ‏میرحسین فتنه گر همچون نفرات سپاه عمر ابن سعد، ایستادگان در برابر دشمنان خدا از سپاه امام حسین را “تلف شدگان بی افتخار” می‌نامد!
تاریخ همان‌است؛ یزیدی و حسینی..

سیدمحمدجواد حسینی: ‏رأفت اسلامی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند.

مامِتِیْن: ‏من واقعا خوشحال میشم که میرحسین ساکت نمونه.
کاش درباره‌ی موضوعات دیگه هم حرف بزنه.
وگرنه کی میشد گفت که این شخص معتقده جلوی داعش و النصره و امثالهم ایستادن، یعنی دست بردن در خواست ملت‌ها!
و کی میشد نشون داد که این شخص، در کنار کثیف‌ترین تکفیری‌ها قرار داره؟

مصطفی: ‏دهه شصت اسد با مخالفینش در سوریه درگیری خونینی داشت، دقیقا زمانی که ‎میرحسین موسوی نخست وزیر و بر مسند قدرت بود و اونزمان دستش رو از دست حافظ اسد جدا نکرد!
اما الان که بر مسند نیست وقایع سوریه میشه تحکیم پایه های استبداد؟
بر مسند باشیم حرام ها حلاله
و بر مسند نباشیم حلال ها حرام؟

سیدیاسر جبرائیلی: ‏بیانیه میرحسین موسوی یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود… ثابت کرد انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود… ثابت کرد فتنه ۸۸ شورش علیه اسلام سیاسی بود و اگر جمهور مردم در نهم دیماه پوزه دیکتاتوری را به خاک نمی‌مالیدند، ارتجاع با تغلب به صحنه حاکمیت باز می‌گشت…

محمدرضا شهبازی: ‏میرحسین ثابت کرد گاهی وقتا تنبیه نکردن و به «برو بشین تو اتاقت به کارهای بدت فکر کن» اکتفا کردن جواب نیست

محمدرضا باقری: ‏ایشالا با قاتل شهید همدانی محشور میشی، مردک داعش صفت پست.

عباس دهقان: ‏مشکل میرحسین موسوی نیست که به شهید توهین می کند!
مشکل پر رویی روحانی و کابینه نیست که این روزها زبان باز کرده اند!
مشکل مصلحت اندیشی و عدم مجازات این ها توسط ق ق که فقط برای فقرا قدرت دارد.

حسین صارمی: ‏لعنت خدا بر داعشیِ وطنی، میرحسین موسوی
رحمت خدا بر حبیب حرم، حاج حسین همدانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122