تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 8:28
194 بازدید
کد خبر : 4485

خوف در اردوگاه خالص سازان پس از تایید صلاحیت تاجگردون/ زاکانی و توکلی چه گفتند؟

خوف در اردوگاه خالص سازان پس از تایید صلاحیت تاجگردون/ زاکانی و توکلی چه گفتند؟

آفتاب زاگرس،سایت جهان‌نیوز، منتسب به علیرضا زاکانی در خبری تحت عنوان «خبر عجیب درباره نماینده اخراجی مجلس یازدهم/ صلاحیت «تاجگردون» تائید شده است؟!» نسبت به تأیید صلاحیت غلامرضا تاجگردون از سوی هیئت اجرایی گچساران واکنش نشان داد و مدعی شد که اکثریت قاطع هیات اجرایی درباره صلاحیت تاجگردون نظر منفی داشته‌اند اما ظاهرا متاسفانه فشارهای

آفتاب زاگرس،سایت جهان‌نیوز، منتسب به علیرضا زاکانی در خبری تحت عنوان «خبر عجیب درباره نماینده اخراجی مجلس یازدهم/ صلاحیت «تاجگردون» تائید شده است؟!» نسبت به تأیید صلاحیت غلامرضا تاجگردون از سوی هیئت اجرایی گچساران واکنش نشان داد و مدعی شد که اکثریت قاطع هیات اجرایی درباره صلاحیت تاجگردون نظر منفی داشته‌اند اما ظاهرا متاسفانه فشارهای جدی از یک یا دو مجموعه بالادستی برای تائید صلاحیت چهره اخراجی مجلس یازدهم اعمال شده است.
جهان نیوز در ادامه نوشت: اخبار شنیده شده حاکی از تائید صلاحیت غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس است که در مجلس یازدهم علی رغم حضور در صحن علنی موفق به تصویب اعتبارنامه خود نشد و از مجلس شورای اسلامی اخراج شد.آن طور که گفته می شود صلاحیت ۴۶ نفر نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت از سوی هیئت اجرایی تایید شده است که نام تاجگردون هم در بین آنها دیده می شود!
اما آن طور که تحقیقات خبرنگار جهان نیوز از اعضای هیات اجرایی گچساران نشان می دهد، اکثریت قاطع هیات اجرایی درباره صلاحیت تاجگردون نظر منفی داشته‌اند اما ظاهرا متاسفانه فشارهای جدی از یک یا دو مجموعه بالادستی برای تائید صلاحیت چهره اخراجی مجلس یازدهم اعمال شده است.این در حالی است که علی رغم تحرکات فراوان تاجگردون در روزهای ابتدایی مجلس فعلی، نمایندگان حاضر در مجلس به دلایل متعدد حاضر به تائید اعتبارنامه او نشدند.
اعتبارنامه نمایندگان از این جهت حائز اهمیت است که علی رغم بحث بررسی صلاحیت افراد در هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان اما قانون گذار یک مرحله دیگر هم برای بررسی صلاحیت نمایندگان ملت در نطر گرفته است که اگر فرد منحرفی توانست دو مرحله ابتدایی را پشت سر بگذارد و حتی از مردم هم رای بگیرد، نمایندگان ملت بتوانند مانع حضور این فرد در خانه ملت شوند.
امام خمینی(ره) در این باره فرموده اند: «از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‌خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد». (صحیفه امام ، ج ۲۱، ص: ۴۲۱)
سوال اساسی اینجاست که با توجه به موارد مطرح شده پیرامون او در ماه های ابتدایی مجلس یازدهم و در نهایت تصمیم نمایندگان به اخراج تاجگردون از بهارستان، چگونه صلاحیت وی دوباره برای حضور در انتخابات تائید شده است؟
گفتنی است در مقطع زمانی تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، احمد توکلی، رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با انتشار توئیتی نوشت: «مراسم نورپردازی همراه پایکوبی و حرکات جلف آقای تاجگرون در فرهنگ سیاست علوی و تراز جمهوری اسلامی جز خیانت به ارزشهای انقلاب، وصف دیگری ندارد. شورای نگهبان که با وجود صدها سند، پس از رد صلاحیت، ایشان را در وقت فوق‌العاده تأیید کرده، آیا این نمایش ضدارزشی را ندیده؟ حالا دیگر چرا سکوت؟»
بنابراین گزارش، در همین خبر، فیلمی از ستاد انتخاباتی تاجگردون در انتخابات گذشته نیز منتشر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122