تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 11:25
1839 بازدید
کد خبر : 459

دریاچه برم الوان نگین گردشگری شهرستان بهمی

دریاچه برم الوان نگین گردشگری شهرستان بهمی
دریاچه برم الوان از مناطق مهم گردشگری شهرستان بهمئی است

آفتاب زاگرس؛یکی از مناطق مهم تفریحی و گردشگری شهرستان بهمئی دریاچه برم الوان است .دریاچه برم الوان دربخش سراسیاب یوسفی از توابع شهرستان بهمئی واقع شده است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر لیکک شهرستان بهمئی می باشد . دریاچه ای که گستردگی آن بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع، و ژرفای آن ۳۰ متر و بلندی آن از سطح دریا ۱۱۰۰ متر مربع می باشد، این دریاچه که یکی از دیدنی های کهگیلویه و بویراحمد است و طبیعتی جذاب و فوق العاده شامل درختان فوق العاده ی کنار دریا، آب زیبا و همچنین آب و هوایی دلچسب دارد هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست می باشد.

به گزارش افتاب زاگرس شهرستان بهمئی با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر دارای سه نقطه شهری( لیکک، ممبی و سراسیاب یوسفی است ) درفاصله ۳۰۰ کیومتری مرکز استان (یاسوج) هم چنین د رفاصله ۴۰ کیلومتر بهبهان (خوزستان) واقع شده است . تنگ سروک و ماغر ، قلعه تاریخی نادر از نقاط شاخص گردشگری شهرستان بهمئی است . شهرستان بهمئی دارای منابع عظیم نفت و معادن نیز می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122