تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 10:58
205 بازدید
کد خبر : 4493

دستاوردهای کلیدی پتروشیمی سبلان / مرور عملکرد موفق مهندس”کریمی”

دستاوردهای کلیدی پتروشیمی سبلان / مرور عملکرد موفق  مهندس”کریمی”

آفتاب زاگرس؛مدیرعامل سبلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت دیون معوق شرکت بوده تاکید کرد: در سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ موفق شدیم بخش بزرگی از این دیون معوق را پرداخت کنیم که دستاورد بزرگی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس به نقل از پتروفرهنگ- مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان

آفتاب زاگرس؛مدیرعامل سبلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت دیون معوق شرکت بوده تاکید کرد: در سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ موفق شدیم بخش بزرگی از این دیون معوق را پرداخت کنیم که دستاورد بزرگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب زاگرس به نقل از پتروفرهنگ- مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در مجمع سالانه این شرکت از افزایش بیش از ۲۰ درصدی تولید این شرکت در سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲با حضور علی یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر، مدیران ارشد هلدینگ پتروفرهنگ، اعضای هیئت مدیره پتروشیمی سبلان، به ریاست علی لطفی و به دبیری رضا کریمی مدیرعامل سبلان برگزار شد.
کریمی با اشاره به رشد ۲۰ درصد تولید گفت: خوشبختانه در سال گذشته مالی توانستیم با تعویض کاتالیست و البته تامین اکسیژن ظرفیت تولید را به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برسانیم که دستاورد چشمگیری است و حاصل آن، رشد بیش از ۲۰ درصدی تولید سالانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود و انشالله در سال آینده این میزان باز هم افزایش خواهد یافت.

وی افزود: علاوه بر این و به تبع افزایش تولید ما افزایش صادرات را هم محقق کردیم که نتیجه آن افزایش ارزآوری برای کشور است.
مدیرعامل سبلان همچنین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت دیون معوق شرکت بوده تاکید کرد: در سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ موفق شدیم بخش بزرگی از این دیون معوق را پرداخت کنیم که دستاورد بزرگی است.
کریمی تصریح کرد: پیش‌بینی برای سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ زیان ۱۲۰۰ میلیارد تومانی بود که ما موفق شدیم با مدیریت منابع، تمرکز بر افزایش تولید و انبارش محصول این این میزان زیان را تا ۸۵ درصد کاهش دهیم و پیش‌بینی ما این است که انشالله در سال آینده به سوددهی خواهیم رسید.
وی در پایان تصریح کرد: مجموع کارهای انجام شده در سال مالی گذشته گویای تلاش، جدیت و تعهد همه کارکنان و همکارانم در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان است که خالصانه و با تمام توان تلاش کردند تا امانت‌دار خوبی برای سهامداران گرانقدر خود باشیم و ماحصل آن کاهش زیان انباشته، افزایش تولید و افزایش صادرات بوده است. این دستاوردی است که بابت تحقق آن از همه همکارانم قدردانی می‌کنم.
در پایان این جلسه نیز صورت های مالی و گزارش هیأت مدیره به مجمع تصویب و روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی شرکت صنایع پتروشیمی سبلان تعیین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122