تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 11:21
174 بازدید
کد خبر : 4663

دولت ناکارآمد است ومقصر اصلاح طلبان نیستند

دولت ناکارآمد است ومقصر اصلاح طلبان نیستند

آفتاب زاگرس؛پس از حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج و متهم کردن اصلاح طلبان، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب نسبت یه سخنان احمدزاده واکنش نشان داد. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از افتو نیوز دارا کریمی نژاد فرماندار اسبق کهگیلویه خطاب به استاندار نوشت: استاندار محترم جناب آقای دکتر احمد

آفتاب زاگرس؛پس از حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج و متهم کردن اصلاح طلبان، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب نسبت یه سخنان احمدزاده واکنش نشان داد.

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از افتو نیوز دارا کریمی نژاد فرماندار اسبق کهگیلویه خطاب به استاندار نوشت:

استاندار محترم جناب آقای دکتر احمد زاده

با سلام و احترام

در دولت شعار ایران قوی و مردمی،با این همه پایداری در خالص سازی ،دستاورد سازی و آماربازی ، بعد ازسه سال یکدستی ناظر،بازرس،مجری رسیدن به بالاترین قله های اختلاس ، چای دبش نوش جان، ولی در سالروز ١۶ آذر نماد بیداری و آگاهی جنبش دانشجویی ،که با اندیشه و تفکر شماها فرسنگ ها فاصله دارد، لطفا:

عدم کارایی دولت و اقناع نشدن دانشجوی آگاه و مردم بیدار ایران را، اصلاح طلبان ندانید. گر اندیشه تحول خواهی و اصلاح طلبی امروز نجیبانه، مردم مدارانه و کنشگرانه به نظاره نشسته ،به دلیل بدهکاری تاریخی ایران عزیز به تفکر توسعه ستیز و تحول گریزی بوده که سال ها با تریبون های یک طرفه و ژست طلبکارانه مانع توسعه یافتگی ،بهبودی و رفاه مردم بوده ،اما امروزه در عصر هوش مصنوعی و فضای مجازی با رشد آگاهی عمومی، وجدان های بیدار به بلوغ و تشخیص رسیده اند که کدام اندیشه به ایران سربلند می تواند خدمت کند.
در ضمن حضرتعالی استاندار همه مردم و جریان ها هستید،گرچه ایدئولوگ های سفارشی در صدا و سیمای تان هم بیان کردند ، مملکت مال حزب اللّهی هاست.ظاهراً این تفکر ناب بدون دو قطبی حرفی برای گفتن ندارد و تاب نمی آورد.امیدوارم در دانشگاه های ما فضایی فراهم شود تا تا عملکردها و اندیشه ها در مناظرات و گفتگوی عالمانه و نقادانه محک یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122