تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 6:11
263 بازدید
کد خبر : 3845

دیدار اصحاب رسانه با دادستان شهرستان بهمئی

دیدار اصحاب رسانه با دادستان شهرستان بهمئی

به گزارش آفتاب زاگرس در پی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهید صارمی و روز خبرنگار، دادستان شهرستان بهمئی با تعدادی از خبرنگاران شهرستان دیدار و گفتگو کرد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صامی و ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاری، یک

به گزارش آفتاب زاگرس در پی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهید صارمی و روز خبرنگار، دادستان شهرستان بهمئی با تعدادی از خبرنگاران شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صامی و ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاری، یک امانت است ، امانتی که درآن قلم به دستان شما گذارده شده تا با اطلاع رسانی و آگاه رسانی به مردم چراغ راه جامعه باشید.

عبدالله حبیبی منش اظهار داشت : شما خبرنگاران باید در انعکاس مطالب از هرگونه جبهه گرایی، مسائل سیاسی و حاشیه ای بدور باشد و اخبار موثق و قابل اطمینان را انعکاس دهید.

وی بیان داشت : همانگونه که دادگستری یک دستگاه مستقل برای احقاق حق مظلومان است، خبرنگار نیز باید زیر بیرق هیچ شخص و ارگان خاصی نباشد و در بیان واقعیت ها و مشکلات گام بردارد.

مدعی‌العموم شهرستان بهمئی ادامه داد: نگاه خودم این است که وقتی کار اثر گذاری برای عموم مردم صورت می گیرد باید اطلاع رسانی وبرای مردم بیان شود و بلاشک مردم خوشحال می‌شوند و استقبال خواهند کرد.

وی بیان کرد: خبرنگاران هم صدایی خود را حفظ کنید وقتی یک خبر مفیدی کار می‌شود و مطالبه عموم مردم هم است باید مابقی خبرنگاران آن را تکرار کنند و مطالبه گری نمایند تا مشکلی حل شود.

حبیبی منش خاطر نشان کرد: خبرنگاران در مرحله اول باید امین باشند خبری که به دست تان می رسد باید بدون دخل و تصرف پوشش داده شود شفاف باشید و شفاف سازی کنید ، هیچ مسئولی حق ندارد خود را از مردم برتر بداند و همه ما ها از مردم هستیم و برای مردم هستیم و باید خادم و خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم ، شما خبرنگاران زبان گویای مردم هستید و باید مطالبه گری شماها باید در تمام عرصه ها باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی بیان کرد: من خودم شخصا تا الان صدای شهرستان بهمئی بودم و هستم و ارادت خاصی نسبت به این دیار دارم‌.

وی گفت: چهتون و چهچل بهمئی یکی از نقاط محروم این شهرستان است و فاصله ی زیادی تا مرکز استان دارد و شاید شما ها اسم این منطقه رو شنیده باشید اما نرفتید و ندید که منطقه چقدر محروم است ، من خودم با سختی به این مناطق رفتم و از آن مناطق بازدید های داشتیم و از نزدیک شاهد درد ها و رنج ها و محرومیت این منطقه بودم اقداماتی در بحث بازگشایی مسیر های این منطقه انجام شد و امکاناتی را برای آنها فراهم شد و گروه‌های جهادی در آنجا فعال هستند اما کافی نبود و امید دارم توفیقی دیگر حاصل شود مجددا خدمت این مردم برسم و از شماها می خواهم که این مشکلات رو از مسئولین مربوطه به نحو قانونی و مستند مطالبه گری نمایید.

حبیبی منش بیان داشت: شهرستان بهمئی ، شهرستان ظرفیت ها است می‌شود از حوزه های نفتی تا حوزه های گردشگری ، از برم الوان تا تنگ های زیبای این شهرستان مطالبه گری کنید ، شهرستان بهمئی عروس استان کهگیلویه و بویراحمد است که در قلب استان خوزستان قرار دارد از مسئولان استانی و بعد شهرستانی مطالبه گری و بخواهید از این ظرفیت ها استفاده کنند‌.

مدعی العموم شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: اقدامات دولت جناب آقای دکتر رئیسی در سطح شهرستان بهمئی در پروژه های ملی در این مدت مثبت بوده است و اقدامات خوبی صورت گرفته است و این اقدامات انجام شده باید برای مردم بیان شود تا روحیه ی امید در دل مردم حفظ شود من به شخصه پیگیر پروژه های عمرانی از جمله آب سد کوثر ، بیمارستان ، آسفالت مسیرهای شهرستان ، هستم و کار هایی هم در این خصوص انجام شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم از شما رسانه ها می خواهیم قوانین مربوط به انتخابات را رعایت کنید و جهت مشارکت و امنیت و سلامت انتخابات تلاش نمایید.

حبیبی منش در پایان اظهار داشت: بنده به عنوان مدعی العموم شهرستان بهمئی از شما خبرنگاران بر اساس قانون حمایت خواهیم کرد و حامی شما خواهیم بود تا زمانی که منطبق با قانون عمل نمایید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122