تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 17:44
166 بازدید
کد خبر : 6077

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان

آفتاب زاگرس؛ دکتر ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به همراه نماینده حقوقی شبکه با حضور در دادگستری شهرستان با حبیبی منش دادستان و ریحانی رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهمئی، در این دیدار دکتر ظفری

آفتاب زاگرس؛ دکتر ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به همراه نماینده حقوقی شبکه با حضور در دادگستری شهرستان با حبیبی منش دادستان و ریحانی رئیس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب زاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهمئی، در این دیدار دکتر ظفری زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضائی با شبکه بهداشت و درمان در بازدید های مشترک و برخورد با متخلفین بهداشتی، اظهار داشت: سیاست دست اندرکاران شبکه در برخورد با تخلفات بهداشتی صنوف مبنی بر مصالحه و در ابتدا با متخلفین با ارشاد و راهنمایی قانونی و تعهد کتبی برخورد نموده و در صورت ادامه تخلف وفق دستورالعمل های موجود اقدام و در صورت نیاز پرونده های آنان جهت برخورد قضایی به دادستانی ارجاع می شود.

در این دیدارها دادستان شهرستان و همچنین رئیس دادگستری ضمن ارائه پیشنهادات و توصیه های لازم در راستای پیشبرد اهداف خدماتی، بهداشتی و درمانی جهت خدمت به مردم عزیز شهرستان از حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و برای دست اندرکاران شبکه بهداشت و درمان آرزوی موفقیت نمودند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122