تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 9:41
336 بازدید
کد خبر : 3573

دیشموک ها نیاز به اشک ندارند/شهرستان بهمئی نیازمند توجه بیشتر است

دیشموک ها نیاز به اشک ندارند/شهرستان بهمئی نیازمند توجه بیشتر است

آفتاب زاگرس، در پی عنقریب سفر دوم ریئس محترم جمهور اسلامی به استان کهگیلویه وبویراحمد ، اظهارات آقای احمدزاده و توجه ایشان به یک و دو شهرستان واختصاص اکثرا پروژه ها و طرح های بزرگ اقتصادی به یک و دو شهرستان در سطح استان و جفا در حق مردمان سایر شهرها و بخش ها به

آفتاب زاگرس، در پی عنقریب سفر دوم ریئس محترم جمهور اسلامی به استان کهگیلویه وبویراحمد ، اظهارات آقای احمدزاده و توجه ایشان به یک و دو شهرستان واختصاص اکثرا پروژه ها و طرح های بزرگ اقتصادی به یک و دو شهرستان در سطح استان و جفا در حق مردمان سایر شهرها و بخش ها به ویژه شهرستان نفت خیز و شهید پرور بهمئی با واکنش های فعالان سیاسی و رسانه ای مواجهه شده است.از مطالبات اصلی مردم این است که همه استان به یک چشم دیده شود و شهر و منطقه ای نورچشمی نباشد . گویی در قاموس شخص اول استان شهرهای دیشموک، بهمئی، چاروسا و لنده و…. نیاز به توسعه ندارند. .کیست که نداند شاخص فقر و فلاکت وبیکاری و اسیب های اجتماعی در این شهرستان و شهرهای که ذکر انها رفت در قیاس با سایر شهرها استان رتبه اول را دارد که میطلبد دولت عقب ماندگی خود در این شهرهای را نسبت به شهرهای استان کمتر کند و فرایند توسعه را دراین شهرها با ارائه طرح و برنامه ها به دولت شتاب دهد.

دیشموک ها نیاز به اشک ندارند .دیشموک ها نیاز به برنامه طرح و پروژه برای رهایی از فقر و عقب ماندگی دارند . شهرهای محروم و عقب مانده داشته شده نیاز به عدالت در تخصیص اعتبارات واحداث پروژه ها و طرح ها و توسعه دارند .

چرا شهرستان بهمئی با وجود ۸۵ حلقه چاه نفت فعال از توسعه عقب مانده است ؟
چرا نرخ بیکاری در شهرستان نفت خیز بهمئی رتبه اول استان را دارد ؟
چرا در شهرستان نفت خیز بهمئی طرح و پروژه های همچون پالایشگاه، پتروشیمی و مینی پالبایشگاه و سایر طرح های صنعتی برای کاهش بیکاری احداث نمی شود؟
چرا شاخص فقر و فلاکت در این شهرستان نفت خیز بالاست؟(بیش از ۶۰ درصد مردم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند)
چرا در سفر دوم رئیس جمهور هیچ طرح و پروژه ای برای توسعه شهرستان بهمئی و سایر شهرها که ذکر انها رفت وجو د ندارد ؟

افکار عمومی و توده مردم و خاصه فعالان اجتماعی ور سانه ای رفتار شما را رصد می کنند امید است تا دیر نشده به عدالت و توسعه همه جانبه در سطح استان برگردیم .شهرستان بهمئی با اهدا ۱۲۸ شهید والا مقام در سطح استان رتبه اول را نسبت به جمعیت دارد و امیداست که توجه بیشتری به این شهرستان شود تا اسیب های اجتماعی و مشکلات بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمایش مجوز رسمی ارشاد اسلامی

فرهنگی

اخبار سیاسی

ای رسانه

Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/aftabzag/public_html/wp-content/themes/bamdad/footer.php on line 122